- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
De a tobbiekkel ellentetben a Tesla "tempomatja" figyelembe veszi a korulotted levo autokat is.
Ha ennyire nem értesz a témához, akkor miért nem veszed a fáradtságot, hogy utánanézz?
Mercedes S-Klasse, 2013:
Ja, hogy az is figyelembe veszi a körülötted lévő autókat? Hogy lehet ez?
A Volvo 2014 eleje óta kínálja adaptív tempomattal a kocsijait, amelyek detto 360°-ban érzékelik a környezet. Vagyis amikor a Tesla Autopilot még nem volt sehol.
Hiába erősködsz, a helyzet az, hogy a Tesla semmivel sem nyújt többet, mint a többi (luxus) autó. Csak annyi a különbség, hogy egy Volvo vagy Mercedes kihangsúlyozza, hogy ez nem önvezető autó, hanem vezetés-segédek. Teszik a saját jólmegfontolt érdekükben, mert van tapasztalatuk a vásárlóik haragjával, ha egy beígért dolog visszafele sül el (ugye emlékszünk a kínos promóciós videóra, amikor a Mercedes vészfék-rendszere beégett?).
A Tesla meg beleáll, hogy márpedig ez több, mint a többieké (holott nem), és hogy különben is, a kézikönyben le van írva, hogy ez nem önvezetés, végig készen kell állni a beavatkozáshoz (akkor miben is több, mint a többi konkurens?).
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.