Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • .Szaki.

    addikt

    Az elképzelés jó, csak az értelmét nem látom. Ennyi erővel szerintem több értelme lenne ha multikban lennének a Samsung szervizek és ott vezetnék be a 2 órás javítási időt. Már csak azért is, mert itt is azt mondják, hogy ha nagyobb a gond, akkor -egyébként érthetően- több nap mire elkészül és ugyanúgy ezen az egy helyen tudod átvenni. Akkor meg ugyanott vagy, mintha bármelyik másik szervizbe vitted volna a telefont. Csak azért, mert a Tesco parkolójában van, az nem azt jelenti, hogy két nap múlva is mennél oda, hiszen azért bevásárolni hetente szokott az ember, nem pedig naponta.

    Az viszont, hogy az autódból adod át, vagy kiszállsz és megteszel három lépést (tudom sokaknak ez is problémát jelent, ezt nem is fogom soha megérteni egyébként) azért az utóbbi csak kényelmesebb. Mondjuk ha nem úgy kezelnék az embert, mint egy darab sz*rt, hanem, mint egy Ügyfelet, akkor talán az asztalok elé székeket is ki lehetne rakni és esetleg úgy kényelmesebb a papírmunkát elvégezni, meg leadni egy telefont. Ez a szolgáltatóknál is a halálom, hogy az utóbbi időben bevezették azt, hogy azért mész oda, hogy pénzt hagyj ott nekik, akár azért, mert szerződést kötsz, vagy azért, mert valamilyen készüléket vásárolnál és még leülni sem tudsz, pedig ilyen helyeken nem 5-10.000 Forintokat hagy az ember..Megalázó.

    Rusher4587

    Baromi unalmasak már a Note7 poénok, de ez most jó volt. :D

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák