Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • gubacsino

    aktív tag

    válasz R̲e̲m̲ #119 üzenetére

    Nekem is kell a Hardware-es visszajelzés.
    Értem ez alatt, hogy tapi képernyőn mintha vakok lenének az ujjaim. Zavarnak a látványban mintha valami a képernyő előtt ugrálna. Ha meg a játékra fókuszálok meg folyton eltévedek, mellényúlok és nem a célterületen matatok :B De ha valakinek bejön hát nosza... Csak nem ez a legnagyobb gond, hanem az hogy miért is válasszam az ASUS ajánlatát, ha közel azt megkapom egy harmad/fele annyiba kerülő eszköztől is.
    Az említett játéknál ha jól tudom még egérrel és bill.-el is próbálkoztak.. lehet ezért van tiltva minden kiegészítő... nem tudom, már nem érdekelnek az FPS húsdarálók

    Számomra csak szenvedés az akció orientált játék tapi kijelzőn. No persze ez sem minden játéknál igaz. Ahol a fejlesztők odafigyeltek (Pl:Gameloft,Rockstar, stb) ott lehet jó eredmény elérni, még az olyan bénáknak is mint én.
    Sok mindent kipróbáltam, pl ezt a programot is [link] ahol az érintés felületekhez lehet HW-es gombokat (Bluetooth Game pad) hozzárendelni.
    De feladtam, sok szenvedés kevés siker. Arra jutottam, amíg a Google natívan nem támogatja a játékvezérlőket pl mint anno Az Archos GamePad nál [link] (ez sem váltotta meg a világot...) addig a gamepad -al való általános játék, erős kompromisszumot követel meg a felhasználóktól.
    Tehát amíg ezek a dolgok nem változnak (HW/vezérlés SW/játékfelhozatal) akármennyire is szeretnénk az android platformból nem lesz handheald konzol.
    Googlénak talán nem is célja, a néhány gyártó, meg időről időre futja a felesleges köreit. Kár érte...
    Most kíváncsi lettem, hogy az ASUS vajon foglakozott a button key mapping problémával, "innoválta" a korábbi megoldásokat? Vagy csak simán figyelmen kívül hagyta?

Új hozzászólás Aktív témák