Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • bot1978

    senior tag

    válasz arnyekxxx #143 üzenetére

    Te melyik országban motorozol?
    Nekem egy kétütemű Yamaha-m van 60-ra fojtva gyárilag és kész halál. Ha nyélre húzom akkor a seggemben vannak és folyton a tükröt nézem meg rajtam a para, ahogy elkezdek akár csak 50 körül menni azonnal letolnak a csába az előzgetők a szélére, mert szarik rá elfér e, mellémjön aztán tol le a szélére, mert szemből meg jönnek. Lent a szélén meg a busz hullámosra járta, szóval hosszában mehetek egy hullám tetején. Próbáld meg egy kis kerékkel milyen egy hullám tetején 50-el. Hátadon a hideg veríték azonnal. Közöm nincs BP-hez, én BP-n ezzel a kistestű sz@rral így 60-ra fojtva el sem mernék indulni, minimum 75km/h ha életben is akarok maradni. Szóval ha az komoly, hogy 45max akkor az vicc, az annak jó, aki nem megy sehová. Turistáskodik vagy nem tudom mit csinál, de tuti nem A-ból B-be jár rendszeresen. Egyszerűen az autósok megölnek, ha nekiállsz 45-el menni.

    [ Szerkesztve ]

  • bot1978

    senior tag

    válasz bandigyerek #145 üzenetére

    Szokásokról? Szerintem az nem szokás kérdése hogy a MO.-i utak 90% a szélén motorral járhatatlan. Az már inkább szokás, hogy az autós (aki életében nem motorozott) azt gondolja, hogy robogós ne foglaljon sávot, vagy ha foglal, akkor paraszt.
    Biztos azért megyek a saját sávom közepén, mert élvezem, ha feltarthatok valakit. Egyébként autóm is van és ha autóval megyek 60-al nem állnak belém szinte soha, ha motorral akkor 2 méterre jön mögöttem a paraszt. Akkor nem 60 a 60, megelőz és utána megy előttem 10km-en át eltávolodik 100 méterre, de ha nem engedem el, akkor 2 méterre a seggemben végig.

  • bot1978

    senior tag

    válasz klaczi #169 üzenetére

    Oké, akkor egy példa a mai Magyarországról:

    Amikor két egymás melletti településen különböző az építményadó mértéke, sőt eleve nem is fizet ilyen adót a nyugdíjas az egyik településen, miközben a szomszédos városban mindenkinek kötelező fizetni.

    Aztán beül a nyugdíjas a kocsiba és átmegy a szomszédos település vasútállomására és ott parkol le az állomáson, mert ott megáll a gyorsított vonat, kényelmes, időben autóval meg gyakorlatilag tökmindegy, melyik állomásra megy.
    (Majd felszáll jegy nélkül a vonatra, mert neki ingyenes ugye.)

    Így a vonatkozó településen a magas építmény adóval terhelt lakosnak nem marad szabad parkolóhely és mászhat gyalog a vonathoz, amire 20.000-ért vett bérletet. Érdekel bárkit?
    Nem, sőt emiatt válnak később egyes parkolók mindenki számára fizetőssé.

Új hozzászólás Aktív témák