- Felújított okostelefonokat kínál a Rejoy
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android szakmai topik
- MG4 menetpróba
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Fotók, videók mobillal
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Igencsak szerény méretekkel rendelkezik az Aetina Xe HPG architektúrás VGA-ja
ph Az 50 wattos modellt beágyazott rendszerekbe, MI-vel kapcsolatos munkafolyamatokhoz és edge applikációkhoz szánták.
Új hozzászólás Aktív témák
-
sztanozs
veterán
Ez a robogó baromi ronda...
Az ötlet érdekes lehet, de egy csomó cégnek szerintem egyszerűen nem éri meg áramot árulni. Minimális bevétel és könyvelési borzalom (főleg, hogy vsz nincs erre engedélye sem)...JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
sztanozs
veterán
Nem a "sok hülyével" van a probléma, hanem azzal, hogy ezek a kezdeményezések legtöbbször naiv elképzelések, konkrét költség- és megtérüléstervezés nélkül. Értem én, hogy ez a tervezőasztalon jól néz ki, de ha a valóságot nézzük, akkor profitorientált és költségérzékeny cégek (akiknek amúgy ki kellene váltani az korlátozott energia-kereskedelmi és villamos-gépjármű töltési engedélyeket, méréshatósági engedéllyel ellátott villamos-mérőberendezéseket beszerezni, stb.) nem fognak ebbe beruházni. És ha nem lesz normális töltőhálózat és a csak a repi-okból beruházó energiaszolgáltatók töltői maradnak, akkor az egész már is nem lesz rövid távon működőképes.
Így lesz egy papíron szép és előremutató ötletől soha meg nem valósuló megoldás.
[ Szerkesztve ]
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...
-
sztanozs
veterán
Szvsz a parasztság nem jármű kérdése. Koppenhágában pl, ahol a közlekedők nagy rész bringás, ott a gyalogosoknak tőlük kell félni... Az úton simán át lehet menni, de a bringasávban simán eltaposnak, ha elsőbbségük van, ha nem.
JOGI NYILATKOZAT: A bejegyzéseim és hozzászólásaim a személyes véleményemet tükrözik; ezek nem tekinthetők a munkáltatóm hivatalos állásfoglalásának...