- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
it Videohirdetésekre készülhetnek ezentúl a virtuális világokban a Roblox játékosai.
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
robohw
aktív tag
Épp itt látom a gondot.
A segédmotoros kerékpár elvi végsebessége valóban 40 km/h lehet. Ez a cikli tud 45-öt, tehát az SMKP kategóriája kilőve. A cikk "B" kategóriás vezetői engedélyt említ, ami szgk.
Ez pedig, ha jól értem, a paramétereit tekintve a nagymotor kategóriában képviselteti magát.Sehogy sem jön ez össze.
Az én véleményem az, hogy olyan jármű adható el ebben a kategóriában, aminek a végsebessége nem haladja meg a 40 km/h-t, az egy feltöltéssel megtehető távolság pedig legalább 40 km, a motor teljesítménye pedig 3-400, vagy esetleg 600 watt-ban ki is merül. Ezen túl, helyet kellene biztosítani a járművön legalább 10 kg tömegű teher szállítására is, valahol a tengelyek magasságában.
Az ilyet vennék azok, akiknek nincs jogosítványuk, azok, akik, biciklis, motoros futárként teljesítenek szolgálatot, azok akik a lakóhelyük közelébe járnak dolgozni, de annyira azért távol attól, hogy gyalog tegyék meg a távot naponta kétszer.
Ezek száma elég magas, legalábbis úgy gondolom. A budapesti viszonyokat véve alapul, a bérlet itt jelenleg 9500 Ft. Az ilyen kerékpár üzemeltetési költsége ennek az összegnek mélyen alatta van. Úgy havi 1000 Ft az elektromos energiaigénye, intenzív, napi használat esetén. Ezt tapasztalatból tudom.A cikkben említett jármű éppen a semmire sem jó kategóriája, legalábbis szerintem. Nincs rakfelülete, csomagtartója, nincs értelme a sebességi plusznak sem. A töltőhálózatra helyezni a hangsúlyt egy ilyen, abszolút csak helyközi közlekedésre alkalmas jármű esetében már nem is hiba, hanem bűn. A töltés során felvehető elektromos energia ára annyira nem tétel, hogy senki nem fog ebbe komolyabban beleállni mint szolgáltató. Ráadásul, ahogy más is említi, a hálózati elektromos energiát nem lehet csak úgy továbbértékesíteni.
A technológia ma már készen áll, elérhető.
Ezt kellene kihasználni, litium alapú akkumulátorral, jól megválasztott, magas feszültségszintű brushless motorral, megfelelő kerekekkel és ütős design-nal lehetne építeni olyan járművet, amely megállná a helyét a piacon, de a cikkben bemutatott jószág erre szvsz nem alkalmas.My own programming language: http://www.robomax.online
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Diablo IV
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Linux felhasználók OFF topikja
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Dell notebook topic
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- Eredeti játékok OFF topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- További aktív témák...
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080