Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz hallador #55 üzenetére

    Az a vicces, hogy amúgy annyira egyszerű a használatuk (nyilván a fejlesztésük más tészta), hogy bárki, bármikor kb otthon is össze tudja kattintgatni 20p alatt. (Nekem itthon pl incredibuild + swarm van unreal engine mellé.) A fejlesztő nagyon nem rendszergazda, üzemeltetés távol áll tőlünk, és hála égnek ezt tudják a rendszerek fejlesztői is. :DDD

    Ha érdekel a téma, az incredibuild, sn dbs, epic swarm, google scale, bazel kulcsszavakra érdemes rákeresni, vannak YouTubeon is fasza videók, egyszerű de érdemleges magyarázattal, animációkkal, mindennel. Cégek nagyon szeretni szokták, de meglepően kevesen ismerik és használják ki a lehetőséget. :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz hallador #55 üzenetére

    Elfelejtettem leírni, még azt hozzá akartam tenni, hogy azért is fontos, hogy lokálisan is ott legyen az erő, mert a skálázódás teljesen más szintű.
    Pl lokálisan dupla annyi, de elvileg magonként azonos erejű proci magonként azonos mennyiségű memóriát feltételezve ideális esetben hozhat bőven több, mint kétszeres gyorsulást is (négyszeresre is láttam már példát - ez az egymásra váró, egymástól függő modulok gráfja miatt lehet), viszont a hálózaton oda-vissza küldözgetés, crc ellenőrzés, stb akkora overhead, hogy már a másfélszeres gyorsulás is jó eredmény akkor is, ha minden más azonos. :R

    [ Szerkesztve ]

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

Új hozzászólás Aktív témák