- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Danecay
őstag
válasz lanszelot #232 üzenetére
Hát nem tudom, ahogy gondolod, az egyik videóban egyértelműen lehet látni hogyan van megoldva a sebességi fokozatok fizikai korlátozása. Igazából jó lenne tudni, hogy mi az elvárásod a váltóval kapcsolatban, mert, hogy számomra az jön le, hogy a váltáshoz szükséges 4 cm-s mozdulatot sem nagyon akarod megtenni. Az lenne a jó, hogy ha a váltókarhoz érve automatikusan az optimális sebességi fokozatba ugrana a váltó? Ne érts félre, csak nem értem, hogy miért okoz gondot azt a 4cm-ét távot eltolni, elhúzni, és amennyiben ehhez nincs affinitásod erről miért a váltó tehet? Lehet tévedek de a leírtakból kb. ez jön le, aztán persze lehet, hogy mégiscsak valamilyen műszaki problémáról van szó amit vagy én értelmezek félre vagy Te nem írod le teljesen érthetően, pontosan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...