Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • fateless

    veterán

    Minden téren nagyon tetszik (csak nem két kártyás...)

    Most már csak a legfontosabb hiányzik: egy hatalmas marketing kampány - különben hiába jó a készülék, nem lesz körülötte hype, így nem lesznek nagy eladási volumenek. Hiszen tudjuk, hogy hiába lenne akár a létező legjobb készülék, akkor sem azt veszik, ami jó, hanem ami a köztudatban van...

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz maggi1886076 #56 üzenetére

    A ZTE Blade mint példa? :F
    A kemény 2M eladott darabszámmal?
    Az egy dolog, hogy nálunk felfutott a Blade, mint a "szegények okostelefonja" (pedig jó kis készülék volt a maga előnyeivel és hátrányaival), de távol sem ért el nagy sikereket.

    Az LG jóval többet szeretne eladni ebből, mint amennyi a Blade-ből fogyott (amit reklámozott bőségesen a T-mobile). Ha az S4 harmadát-negyedét elérné, akkor már sikernek könyvelnék el LG-nél is - de ehhez vödörszám kell önteni a pénzt a marketingbe, mert addig hiába olcsó, nem lesz sikertermék. Ha most a boltba besétál Átlag Vásárló (vagy lehet Kovács Béla is), és látja az S4-et 140-ért meg ezt 130-ért (már ha annyi lenne sufniéknál), az esetek többségében a Samsungot választja. Mindez a reklám miatt. Pedig 130k-s indulóárnak ez nagyon jó lenne. De még ha 110-120k-s ár lenne erre írva, akkor is nagyobb eséllyel veszi meg Mr Átlag Vásárló a Samsung készüléket, mert arról hall a tévében, azt látja másoknál, arról hall a beszélgetések közben. Ha pedig barátunk egy szolgáltatóhoz megy be (márpedig a készülékek nagy hányada a szolgáltatókon keresztül kel el), akkor pár tucat vödörnyi pénz nélkül biza nem az LG-t fogják ajánlani az eladók, hanem a Samsungot.

    Nem, az ár még nem adja el a készüléket, ez nem az a világ. (Persze, ha 50.000Ft-ért adnák, biztosan fogyna, de nem a kifacsart értelmezésről beszélünk, legalábbis remélem) Ha nincs mögötte erős marketing, akkor lehet bármilyen jó a készülék, nem lesz sikertermék. Ez nem von le semmit az adott mobil értékeiből, csupán egy tükröt tart társadalmunk elé...

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz bb0t #164 üzenetére

    Igen, ez komoly.
    Sőt, az is komoly, hogy tök jó a kijelző, pedig se nem IPS, se nem AMOLED (vagy talán épp azért jó, mert nem AMOLED ;] )
    Nehogy elhidd, hogy csak IPS és AMOLED lehet jó kijelző... :U (főleg, hogy az IPS is TFT)

    külön írtam az előzőtől, mert teljesen más téma... ha valaki nyafogna

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz dave_gahan #173 üzenetére

    :F
    Ugye tudod, hogy azt mondod, amit én?
    :U

    Domino85 #182
    "az első szériás Blade-mnek szebb volt a kijelzője"

    Túlszaturáltabb? Mesterségesen kontrasztosabb? Természetidegen?
    Igen

    Szebb?
    Nem mondanám...

    Elfogadom, hogy neked az AMOLED technológia jön be, de attól még az nem jobb (számomra pedig kifejezetten rosszabb), mint ez a kijelző.
    Nem akarlak meggyőzni arról, hogy akár az IPS-t, akár ezt kedveld, de olyat ne mondj, hogy ez a rosszabb, csak mert ez nem olyan mesterséges...
    Mások az igények - én azt szeretem, ami élethű, te azt, ami kiemelten kontrasztos.

    maggi1886076 #185
    Pontosan mit nem értek? Azt amit leírtam? Már bocs, de én írtam le, hogy a marketing adja el a telefont, anélkül nem fognak vele sikereket elérni. Te reagáltál ezek után erre, hogy nem számít a marketing, mert az ár eladja, amire hoztál egy olyan példát, ami nem ért el nagy eladásokat. Pontosan mit nem értek? Mert erre nem adtál magyarázatot, csak vagdalóztál a szavakkal. Kérlek, értelmezd akkor az én hozzászólásomat, amire te reagáltál, mert úgy látszik, nem vagyok képes megérteni azt, amit magam írtam :(

    [ Szerkesztve ]

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz maggi1886076 #187 üzenetére

    Akkor most olvasd el, amit írtam másodszorra. Mert ott leírtam, hogy a jó, piacképes ár még nem fogja sikerre vinni a terméket. Nem baj, ha nem fogadod el ezt, de pontosan arra reagáltam, amire azt mondtad, hogy nem arra.

    Viszont kérdezz meg más embereket - lehetőleg ne kisiskolásokat, barátokat, munkatársakat, hanem - közgazdászokat, Sales manager-eket és más, e téren járatos embereket, miért költenek a cégeik marketingre, miért nem adják el az egyébként jó termékeiket reklám nélkül, vagy minimális reklámmal. Ha megtetted, kérlek, oszd meg velünk a válaszaikat, hadd okuljunk belőle.

    Persze lehet, hogy én - és az e téren dolgozó - emberek is mind tévednek és neked van igazad... De azért kérdezd meg őket!

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

  • fateless

    veterán

    válasz Xaels #572 üzenetére

    Ez de állat fricska! Komolyan, egy ilyen reklám többet ér minden másnál! :R
    Ez teszik!

    "A HELYESEN alkalmazott bölcsesség a hasznos" Prédikátor könyve 10:10

Új hozzászólás Aktív témák