- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- iPhone topik
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
Hirdetés
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Én sem az autópályán lakom. Önálló táblaként? Hm... Érdekes gondolat:
egész pontosan mi értelme lenne egy önálló sávban ilyet használni?Amúgy a kapaszkodósávval tényleg hadilábon állsz. A mellékelt ábra épp
azt mutatja, hogy a belsőben legalább 100-zal kell menni. Különben irány
a külső s ott legalább 70-nel kell menni. Különben irány a kapaszkodósáv.A kapaszkodósávban viszont nincs előírt minimum sebesség, ott annyival
fog felvánszorogni a megrakott IFA, amennyivel bír. (Az autópályára ugyan
NEM lehet felhajtani olyan gépjárművel, amely önerőből, SÍK (!!!) úton nem
képes 60 km/h elérésére, de ez a kapaszkodósávra nem vonatkozik. Pont
az értelmét veszítené el, ha mindenki fel tudna rajta "repeszteni" 60-nal...)Ui: természetesen a KRESZ-ben benne van, hogy indokolatlanul (!) lassan
haladni nem ér: ezért is állította meg a rend éber őre a Google autót. Nem
lett bünti, mert indokoltan haladt lassan. Igaz, nem Magyarországon, LOL.