Hirdetés
-
Lopják az LG akkutitkait
it Inkább licenceli ezentúl az akkumulátoros szabadalmait az LG Energy Solution, mert túl sok a jogsértés. Az LGES mellett az UMC is az autóipar egyre lassuló keresletére figyelmeztet.
-
Játékosbarát frissítést kapott az ASUS ROG Ally
ph A vállalat engedélyezte az AMD Fluid Motion Frames eljárását.
-
Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
ma Megjelent a Glow 2.0, a Nomad fluoreszkáló iPhone védőtokjának és Apple Watch szíjának második generációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
Én sem az autópályán lakom. Önálló táblaként? Hm... Érdekes gondolat:
egész pontosan mi értelme lenne egy önálló sávban ilyet használni?Amúgy a kapaszkodósávval tényleg hadilábon állsz. A mellékelt ábra épp
azt mutatja, hogy a belsőben legalább 100-zal kell menni. Különben irány
a külső s ott legalább 70-nel kell menni. Különben irány a kapaszkodósáv.A kapaszkodósávban viszont nincs előírt minimum sebesség, ott annyival
fog felvánszorogni a megrakott IFA, amennyivel bír. (Az autópályára ugyan
NEM lehet felhajtani olyan gépjárművel, amely önerőből, SÍK (!!!) úton nem
képes 60 km/h elérésére, de ez a kapaszkodósávra nem vonatkozik. Pont
az értelmét veszítené el, ha mindenki fel tudna rajta "repeszteni" 60-nal...)Ui: természetesen a KRESZ-ben benne van, hogy indokolatlanul (!) lassan
haladni nem ér: ezért is állította meg a rend éber őre a Google autót. Nem
lett bünti, mert indokoltan haladt lassan. Igaz, nem Magyarországon, LOL.