- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Milyen okostelefont vegyek?
- Netfone
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Digitális detox a Nokiától
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Saját Redmi Note 13 Pro+ a világbajnok focicsapatnak (és indiai rajongóiknak)
ma Argentína nemzeti válogatottjának mezével díszítik az új Redmi különkiadást.
Új hozzászólás Aktív témák
-
vicze
félisten
válasz #16820480 #151 üzenetére
Nem ez az esete annak, hogy a marketing mindent elad. A sikeresség meg elég kérdéses, úgy hogy a rendeléseket az Apple a félre csökkentette. Az X-szel egy status szimbólumot hízott létre az Apple, amitől megint lehetsz valaki, nem pedig csak 1 a 1milliárd iPhone user ők, erre pedig rakták egy jókora adót is.
Ugye idén nem lesz választás már minden készülék egyforma lesz csak más más méretben. 900$+ kezdőárral, Apple számára ez az egész meg mindig a profit maximalizálásról szól, és nem az "innovációról".
Új hozzászólás Aktív témák
- OLED TV topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Fujifilm X
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...