- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Yettel topik
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
Hirdetés
-
A virágcsokor mellé hardvert is ajándékozhatunk anyák napján
ph A héten desktop PC-k, monitorok, gamer kiegészítők és házak vannak a kirakatban.
-
Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
it Az AI-t kiszolgáló adatközpontok olyan nagy energiaigénnyel bírnak, hogy egyre több atomenergiára van szükség.
-
Újabb részleteket kaptunk a Terminator: Survivors című játékról
gp A játékot egyedül, vagy társakkal együtt is játszhatjuk majd elsőként PC-n, később majd konzolokon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Az Office azért volt kakukktojás, mert Win32 API-ra épül ARM-os Windowson is, ami viszont más fejlesztőknek nem volt támogatott, kb mostanáig. Azaz át kellett volna írnod az alkalmazásodat modernebb alapokra (most épp UWP), hogy ARM-os Windows-on menjen, de nyilván ezt szinte senki nem tudja megtenni (így az MS sem tette). Aztán a mostani generációba bejött az emuláció, ami nagy előrelépés, de teljesítményben korlátos. És a lényeg, úgy 1 hónapja hivatalosan támogatott a Win32 a mostani ARM-os Windows-on. Tehát a Win32 API-ra írt C++ alkalmazásodat le lehet fordítani és natív 64 bites ARM alkalmazás lesz. Nem tudom mennyire megy simán a portolás a gyakorlatban, meg hogy mennyire fognak így most beszállni a cégek, de szóval így már nem irreális a meglévő x86/x64 alkalmazások portolása. Eddig, tehát pl. Windows RT alatt teljesen az volt.
[ Szerkesztve ]
-
ddekany
veterán
válasz Victoryus94 #28 üzenetére
Fejlesztőket amúgy önmagában nem igazán érinti, hogy x86-ra vagy ARM-ra fordul a program amit írtak (igen, vannak extrém esetek, ahol valami nagyon optimalizált, AVX-et használ, stb., de az összességében ritka). Az már inkább érinti őket, hogy akkor most az eddigi egyféle helyett kétféle build kell mindenből, hacsak nem CLI-s (C#) a cucc. De ez már 100x elviselhetőbbnek hangzik, mint ami Windows RT-nél volt, ahol nem újrafordítani, hanem UWP-re újraírni kellett volna a meglévő alkalmazásokat... csak ez önmagában már garantálta a sikertelenséget, holott már enélkül is elég reménytelen az ügy. Most már állítólag (állítólag, mert nem dolgoztam vele) lehet natív ARM 64-re fordítani meglévő Win32-es alkalmazásokat. Persze így is valami nagyon nagyot kéne dobnia az ARM-os notebookoknak hardver téren, hogy kitörjön a platform a szoftver kompatibilitásos ördögi körből.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Suzuki topik
- BestBuy ruhás topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Egyre nagyobb a balhé a Helldivers II körül
- Poco F5 Pro - nem csak álcázásban jó
- Milyen videókártyát?
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen