Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Иван

    őstag

    válasz Carlos Padre #72 üzenetére

    Konzolon is API-ra írják a kódot, csak ott az API-t egyetlen előrekonfigolt PC futtatja.

    Amúgy meg hogyne lennének a deveknek célzott optimalizációi, rengeteg játéknak olvasható a patch logjában hogy XY kártyán/CPU-n futó bugot dolgot gyomláltak ki vagy optimalizáltak. Ugyanígy a drivereknél, rengetegszer van az hogy egy driver bizonyos játékoknál bizonyos kártyákon segít (itt meg a gyártónak fontos tudnia hogy a tömegek adott gamet melyik kártyán futtatják).

    Plusz: a deveknek igenis fontos tudni hogy melyik kártyának (pontosabban milyen compute capacitynek) milyen lefedettsége van és arra méretezni a játékát. Szóval nekik kurvára fontos tudni hogy mondjuk egy GTX1050-RTX2060 sávban mozog a felhasználók kétharmada mert akkor nem állnak neki egy játékot tervezni ami RTX3080-ról indul. Akkor belövik hogy egy GTX1060-on mondjuk 1080p60-ban azért menjen a game.

    Szóval az hogy nem optimalizálnak gyártóra meg adott konfigokra hülyeség, mert miért ne tennék. Ők tömeg igényeket szolgálnak ki.

    És itt kanyarodok vissza, hogyha 9 ember játszik egy GTX1060 kártyán és egy ember játszik egy RTX3080 kártyán, akkor a GTX1060 lesz a baseline mert az 9 embert szolgál ki.

    i5 10400f | ASUS RTX 3060 Ti 8GB LHR | 16GB DDR4 | Asus TUF VG27AQ | meg egy csomó körítés | Nintendo Switch V2

Új hozzászólás Aktív témák