- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Fotók, videók mobillal
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- iPhone topik
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
Hirdetés
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Free Play Days 2024 - 17. hét: Railway Empire, Prison Architect
gp Extraként a TramSim: Console Edition című játékot is kipróbálhatják az érdeklődők.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz #16820480 #240 üzenetére
Szabályosnak éppen szabályos. A nem tachográfköteles jármű vezetése ugyanis egyéb tevékenységnek minősül, ami nem a max. 10 órás vezetőidőből, hanem a max. 15 órás munkaidőből vonódik. Tehát, van 8 óra egyéb tevékenységem (ennyi idő alatt szoktam kiérni Budapestről), két óra átpakolásom, aztán 4 óra vezetésem. Belefértem a 15 -be. Az más kérdés, hogy a franc se írogatja vissza manuálisan a tachográfba. A telephelyi indulásnál elfogadják a nullás megelőző tevékenységet, úgyhogy kártya behelyezéskor visszaírom a két hét pihenőt, oszt csá. A legutóbbi turnusomban kiszedett a svájci rendőr kontrollra. Kiértékelte a tachográfot és mindent rendben talált. Az meg csak egy telephely ellenőrzésnél derülne ki, hogy minden visszaírt pihenő kamu, mert a 108 sofőrre egyetlen ágy sincs a telephelyen. De, ki mondta, hogy egy német cégnél minden szabályos?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G