Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Somatom

    veterán

    válasz #16820480 #240 üzenetére

    Szabályosnak éppen szabályos. A nem tachográfköteles jármű vezetése ugyanis egyéb tevékenységnek minősül, ami nem a max. 10 órás vezetőidőből, hanem a max. 15 órás munkaidőből vonódik. Tehát, van 8 óra egyéb tevékenységem (ennyi idő alatt szoktam kiérni Budapestről), két óra átpakolásom, aztán 4 óra vezetésem. Belefértem a 15 -be. Az más kérdés, hogy a franc se írogatja vissza manuálisan a tachográfba. A telephelyi indulásnál elfogadják a nullás megelőző tevékenységet, úgyhogy kártya behelyezéskor visszaírom a két hét pihenőt, oszt csá. A legutóbbi turnusomban kiszedett a svájci rendőr kontrollra. Kiértékelte a tachográfot és mindent rendben talált. Az meg csak egy telephely ellenőrzésnél derülne ki, hogy minden visszaírt pihenő kamu, mert a 108 sofőrre egyetlen ágy sincs a telephelyen. De, ki mondta, hogy egy német cégnél minden szabályos? :(

    [ Szerkesztve ]

    Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

Új hozzászólás Aktív témák