Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Ujfelhasznal

    tag

    válasz totron #31 üzenetére

    Mióta szétperelték és bírságolták, nem volt ilyen. Ezért egyébként a Samsung is kapott.

    A nagybetűs care pedig pontosan azt jelenti, hogy van egy piszok jó támogatási oldal, ha azzal nem boldogulsz, akkor a világ bármely pontján megjavítják évekkel azután is, hogy kifutott termék lesz egy modell. És emellé 5 évig frissítik. És a 2017-es csúcs P10-em két év alatt elkezdett összeomlani ha egyszerre volt a OneNote, a Chrome 4-5 lappal, és a Google Drive/Fordító megnyitva. És már az első év után visszavették a security patchek ütemét. Arról nem is beszélve, hogy egy akkor 180 ezres telefon másfél év múlva 50-60-ért ment full dobozosan, hibátlanul.

    Az sem jobb módszer, ha kifosnak 2 naponta 5 mobilt 0 supporttal, így rögtön avultatva a nem is olyan régi csúcsmodelleket.

    Igazából nem értem, miért kell a hatereknek folyton ugrani ha valaki jót merészel írni az almáról.

Új hozzászólás Aktív témák