Hirdetés
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
wjbhbdux
veterán
-
Fitzgerald
veterán
Ez így igaz, de a játékos számára a dolog biznisz része a legkevésbé érdekes, sőt. Számomra kifejezetten visszataszító a dolog, mert tudom, hogy a kedvenc sorozataim azért nem kapnak folytatást, mert nem hozták a kiadó által elvárt számokat, amelyek manapság jellemzően bőven a pofátlanság határain túl vannak (tehát ma már sokszor nem arról szól a dolog, hogy sikeres lesz-e a játék vagy sem, hanem hogy sikeres lesz-e, vagy kurvára sikeres lesz-e).
Sajnos azzal, hogy ekkorára nőtt a játékbiznisz az elmúlt 15 évben, csak mi játékosok vesztettünk.@kwzatz
Fejlesztőként írták le magukat elsősorban, nem kiadóként. A Doom meg szerintem az év legtúlértékeltebb játéka volt 3 éve, ettől függetlenül örülök hogy vannak akik jól szórakoztak vele.
@3L1T3
Biztos hogy az, de ez megint csak biznisz, ami a játékosokat tökre nem kell hogy érdekelje.
Elmondom mi a különbség a mai, és a 15-20 évvel ezelőtti mindset között: régen ha készült egy játék ami bukott, vagy nem hozta a kiadó által elvárt számokat, akkor szépen elgondolkodtak azon, hogy hol baszták el a dolgot, és a következő résszel igyekeztek összeszedni magukat.
Ma ha bukik egy játék, vagy sikeres lesz, de mondjuk nem hozza az új, pofátlan biznisz modell alapján projektált hasznot, akkor a kiadó azt mondja hogy "a termék nem volt képes rezonálni a közönséggel, nem lesz folytatás, szarunk rá".
Én leginkább arról beszéltem, hogy ki mennyire volt képes megőrizni a respektjét, integritását fejlesztőként, és kik azok, akik még mindig képesek erre. Ez persze nyilván egy árnyaltabb témakör lesz, ha elkezdi a miérteket keresni az ember.
Pl. a BioWare-ék heréjét valószínűleg szöges léccel üti a tetű EA, és nem arról van szó, hogy ők egyszer eldöntötték, hogy akkor mostantól csináljunk szar játékokat.
Új hozzászólás Aktív témák
- Steam Deck
- Helldivers 2 (PC, PS5)
- AMD Radeon™ RX 470 / 480 és RX 570 / 580 / 590
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Bittorrent topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
- Automata kávégépek
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- ASUS routerek
- További aktív témák...