- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Milyen okostelefont vegyek?
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- A Honor és a Huawei uralja a kínai mobilpiacot
- Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
- Samsung Galaxy A53 5G - kevesebbet többért
- Apple iPhone 11 - népalma
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fitzgerald
veterán
Ez így igaz, de a játékos számára a dolog biznisz része a legkevésbé érdekes, sőt. Számomra kifejezetten visszataszító a dolog, mert tudom, hogy a kedvenc sorozataim azért nem kapnak folytatást, mert nem hozták a kiadó által elvárt számokat, amelyek manapság jellemzően bőven a pofátlanság határain túl vannak (tehát ma már sokszor nem arról szól a dolog, hogy sikeres lesz-e a játék vagy sem, hanem hogy sikeres lesz-e, vagy kurvára sikeres lesz-e).
Sajnos azzal, hogy ekkorára nőtt a játékbiznisz az elmúlt 15 évben, csak mi játékosok vesztettünk.@kwzatz
Fejlesztőként írták le magukat elsősorban, nem kiadóként. A Doom meg szerintem az év legtúlértékeltebb játéka volt 3 éve, ettől függetlenül örülök hogy vannak akik jól szórakoztak vele.
@3L1T3
Biztos hogy az, de ez megint csak biznisz, ami a játékosokat tökre nem kell hogy érdekelje.
Elmondom mi a különbség a mai, és a 15-20 évvel ezelőtti mindset között: régen ha készült egy játék ami bukott, vagy nem hozta a kiadó által elvárt számokat, akkor szépen elgondolkodtak azon, hogy hol baszták el a dolgot, és a következő résszel igyekeztek összeszedni magukat.
Ma ha bukik egy játék, vagy sikeres lesz, de mondjuk nem hozza az új, pofátlan biznisz modell alapján projektált hasznot, akkor a kiadó azt mondja hogy "a termék nem volt képes rezonálni a közönséggel, nem lesz folytatás, szarunk rá".
Én leginkább arról beszéltem, hogy ki mennyire volt képes megőrizni a respektjét, integritását fejlesztőként, és kik azok, akik még mindig képesek erre. Ez persze nyilván egy árnyaltabb témakör lesz, ha elkezdi a miérteket keresni az ember.
Pl. a BioWare-ék heréjét valószínűleg szöges léccel üti a tetű EA, és nem arról van szó, hogy ők egyszer eldöntötték, hogy akkor mostantól csináljunk szar játékokat.