Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    válasz axioma #43 üzenetére

    " Tudok olyan premium autorol ahol a rendszerbol kivezettek az adott alkatreszt, soha tobbet nem veheto, pedig a kocsi LU-val kezdodo (es ujonnan vette a tulaj)."

    Pontosítva? Mit jelent az LU rendszám, milyen autó stb.?

    "Kieg. az alkatresz minosegen most nem azt ertem, hogy valami mukodesi dologban gyengebb, hanem konkretan a varhato elettartamban. Mert ha garit ugyanannyit is kell ra adni, annak az ervenyesitese eleve kevesbe jellemzo, masreszt konnyebben kibujhato - igy a gyarnak nem erdeke tartosra gyartani."

    Ez megint emeletes ökörség. Mégis hogy tudnál más minőséget produkálni, ugyanazon specifikációkra, ugyanazon alkatrészre?

    "De amig a penz beszel, es autogyarakban megcsinaljak hogy balesetveszelyes alkatresz miatti visszahivas helyett fizetik a karteritest a varhato ertekben 10 db ebbol eredo halalos baleset karosultjainak mert az joval kisebb osszeg, addig en nem varok tobbet."

    Pont ezért nem gyártanak két minőséget.

    #44 Zanik: Ha végiggondolod, magadnak is rá kellene jönnöd, hogy ez hülye megoldás, rengeteg problémával, veszéllyel.

    8b]#45-46 Fall-N: Nem, az akku technológia még nem egyértelműen a jó megoldás, annyira szarok az akkuk, annyira szar a töltési folyamatuk. És hidrogént sem csak víz bontásával lehet előállítani, vannak más megoldások is. Plusz hidrogénnel a hatótávod nem feleződik, ha a környezeti hőmérséklet 30 fok helyett -30 lesz.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák