Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Essentials

    aktív tag

    válasz gombasm #30 üzenetére

    A transzatlanti szövetségi rendszerben élve és felnőve, EU-s magyar állampolgárként nekem valóban sokkal nagyobb biztonságérzetet ad így, mintha egy kínai cég Európában fapadosnak számító webshopjából töltenék le kínai szerverekről működtetett webáruházat hogy alapvető appokat tudjak futtatni a készülékemen! Az már csak ha a tortán, hogy a Google felhasználási feltételeinek megkerülésére buzdít ezeknek az áruházaknak a legjava, ( és a Huawei is ) tehát abszolút kalóz, valahogy, és valameddig működő megoldások. Ez vagyok én, te a saját meggyőződéseid szerint pedig gondolhatod az ellentetjét, amíg van Huawei lakossági üzletág Európában.

    A cég helyzete, az eladások, a szoftveres szenvedések, a hazai szervízhálózat felszámolása, a hivatalos online shopjuk bezárása abba az irányba mutat, hogy már csomagolnak. A telefon a márkahűség alapja, azokon keresztül lehet megvenni, és elkötelezetté tenni egy ügyfelet, és elérni hogy idővel több eszközt is vásároljon tőlük. Ha nincs vonzó és friss telefonos választék, az a telefonhoz kapcsolódó összes termékkategóriát magával rántja idővel. Órásról, tabletesről, fülesestől, laptopostól. Pláne, hogy a Huawei az Apple útját próbálta járni, és úgy meggyőzni a vásárlókat hogy a saját termék csak a saját termékkel aknázható ki, úgy teljes a Huawei-élmény. Ez most egy visszafordított puskacső lett ebben a szituációban, amibe kerültek.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák