- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Termékoldal buktatta le a Huawei Watch Fit 3-at
- Mobil flották
- DIGI Mobil
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Google Pixel 3a teszt - a Nexus szellem-e?
- Újabb Samsungok telepíthetik a Galaxy AI-t
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
Ingyenes az Epic Store-ban a Cat Quest II és az Orcs Must Die! 3
gp A jövő hét folyamán a Circus Electrique című alkotást kapják meg az érdeklődők.
Új hozzászólás Aktív témák
-
kali
legenda
válasz Lord Sidious #46 üzenetére
az sokkal kedvezőtlenebb, mint más gyártóknál a 12 + 12 hónap jótállás.
a jótállás intervalluma alatt a gyártón/szervizen a bizonyítási teher, így a 12 + 12 hónap alatt nem annyira kell foglalkozni vele az ügyfélnek, de mivel az apple csak 1 év jótállást ad, így a fentiekkel szemben, ott a második év már csak szavatosság, ahol már az ügyfélen a bizonyításinteher a hiba tekintetében, ami már nehezebb ügy.[ Szerkesztve ]
-
kali
legenda
válasz Lord Sidious #50 üzenetére
a (hiba)lehetőség akkor is adott - sokan bele is futnak, elég csak az iphone témában olvasgatni a negatív példákat -, szóval jobb az a jótállás, mint a szavatosság, az apple is simán adhatna második év kiegészítő/korlátozott jótállást.
amikor még volt a szolgáltató(k)nál szervizelés, ott is volt rá példa, hogy harcolni kellett a bizonyítással, sikerült végül, de sok időt és energiát igényelt. -
kali
legenda
válasz #32839680 #52 üzenetére
jótállási időn belül az ő oldalukon a bizonyítási teher, hogy adott (fizikai) sérülés miatt keletkeztek a hibák, az kevés, hogy egy karcra hivatkoznak, ok-okozati összefüggést kell kimutatniuk.
amennyiben a szolgáltató (szerviz) a fentiek alapján is kiáll a korábbi elutasítása mellett, úgy a békéltető testülethez is lehet fordulni, bár ők csak ajánlást tehetnek, amit a szolgáltató/szerviz vagy elfogad, vagy nem.
a fogyasztóvédelmi hatóság irányában is tehető panasz.
a szolgáltatónál a vásárlók könyvébe is eszközölhető panasz, ha a fentiek szerint nem adnak komolyabb indoklást.
megfelelő független szakértő által bevizsgáltatható a készülék, aki ha kimutatja, hogy adott hibák keletkezése nem vezethető vissza a hivatkozott fizikai sérülésre, úgy pláne támadható a szolgáltató/szerviz elutasítása. -
Új hozzászólás Aktív témák
- Facebook és Messenger
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...