- Poco X6 Pro - ötös alá
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- iOS alkalmazások
- Yettel topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Kicsit extrémre sikerült a Hyte belépője a készre szerelt vízhűtések világába
ph A cég megoldása centralizált vezérelhetőséggel, masszív radiátorral és robusztus ventilátorokkal igyekszik vásárlásra csábítani.
-
Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
it Egyre nagyobb probléma az AI hallucinálása – most az osztrák adatvédelmi hatóság veheti elő a ChatGPT miatt az OpenAI-t, alapvetően a GDPR megsértése miatt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
alapvetően egyetértek, de azért van ellenvéleményem is.
például egy csomó autón úgy működik a keréknyomás ellenőrzés, hogy az abs jeladó fordulatszám jeléből következtetnek a nyomás csökkenésére. abs jeladó kötelező, a többi meg pár sor szoftver. annyira nem növelheti a költséget. persze, minden potenciális hibaforrás, pláne, ha verik a kétcentest a fogukhoz.
én is tudok egy rakás hasonlót, rögtön itt van a defekt. én elég gyakran látom defekt nyomait a sztrádán, szerintem ezt muszáj kezelni.oké, "semmi baja az autónak", akkor mi legyen? menjen tovább hibás menetbiztonsági rendszerrel? és ha ráfut egy síkos útszakaszra és meg kell állnia, mit csinál abs nélkül? a fuvart megrendelő érdeke a fontosabb vagy a többi utazóé?
szerintem ha komolyabb baj van a szekérrel, álljon le. majd rádöbbennek az autógyártók (teherautót is beleértve), hogy nem érdemes két centért ócskább alkatrészt venni.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis