Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Trevize1987

    aktív tag

    válasz Kasya #15 üzenetére

    Házról nem írnak semmit, de az én esetemben szinte mind1, mivel olyan szépen a kijelzőjén csúszott, hogy a legkisebb karcolás sincs sehol máshol.

    Amúgy:

    3 hónap kijelzőgarancia

    A Huawei Aranykártya tagok a vásárlás napjától (a vásárlási bizonylat alapján) számított
    három hónapig jogosultak a képernyő véletlen sérüléseinek javítására. Ez a Huawei
    Aranykártya VIP tagság szolgáltatási irányelv csak az Aranykártya tagsághoz kapcsolódik,
    és a képernyő olyan sérüléseire vonatkozik, amelyek véletlen leejtésből, leesésből,
    ütközésekből, összenyomásból vagy más tárgyakkal való érintkezésből adódnak (beleértve a
    telefon kijelzőjének és érintőképernyőjének sérüléseit). Az irányelv igénybe vételére
    jogosultak egy ingyenes képernyőcserét vehetnek igénybe a Huawei valamely, arra
    felhatalmazott szolgáltatási központjában.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák