- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Yettel topik
- Motorola Razr 40 Ultra - jó volt a terv
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iOS alkalmazások
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Amazfit GTS 4 - divatos megjelenés
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Redmi Note 12 5G - ez lenne az ász?
Hirdetés
-
Premier előzetesen a Wrath: Aeon of Ruin konzolos változatai
gp A PC-s változat után a minap PlayStationre, Xbox-ra és Switch-re is elérhető lett a program.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
Új hozzászólás Aktív témák
-
viktorv9
újonc
Úgy látom senki se veszi számításba a hardvert amikor a lagról beszél.
Persze, ha egy játékkal csatlakozol egy random szerverre akkor a lag te -> google + google -> szerver, míg ha az alkalmazás a te gépeden fut akkor a lag = te -> szerver. Persze, más ha az ellenfél laggol mintha a kép késik, de a végeredmény ( eredményesség a játékban ) ugyan az.
Ha viszont a szerver egy google nodeon fut akkor a google -> szerver gyakorlatilag nulla, és te -> google kisebb mint te -> szerver. Pláne ha egy 1000 fős játékról beszélünk. De ez igaz a CS-re is.
Az ő infrastruktúrájukkal ez sima lehet, teljesen más mint ami eddig elérhető volt. 100 mbps-en már átjön a 4k könnyen.
A google edge node-ok kesleltetese ugy tudom boven megall 20ms-nal.
Én játszottam online (paperspace), szar nettel szar volt, jó nettel meg jó.[ Szerkesztve ]