Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Allihoppa

    aktív tag

    válasz Reggie0 #8 üzenetére

    Mi is így oldjuk meg, a számlán szerepel az összes adat a kérdéses termékről, illetve a hozzájuk tartozó sorozatszám is. Szerintünk jóval egyszerűbb és korrektebb így.

    Sajnos még ma is úgy van egyes gyártóknál, hogy kitöltött jótállási jeggyel lehet csak érvényesíteni a szavatossági igényt (használjuk a jogi megfelelőjét, mert a jogtárban a garancia fogalma nem létezik ebben a témakörben) a gyártónál/forgalmazónál. Ilyenkor célszerű lenne nekem (kereskedőként) a termék dobozából kivenni és egy dossziéban tárolni a többi jótállási jegy mellett (pl. laptopok, TV-k esetében)? :D Sajnos, ha nincs meg sem az ügyfélnek, sem a kereskedőnek a jótállási jegy és korrekt a kereskedő akkor bevállalja bukóval az ügyfél kártalanítását. Sajnos ebből fakadóan sokszor lehet a fordítottjáról is hallani. :(

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák