Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mephi666

    nagyúr

    válasz DraXoN #57 üzenetére

    voodoo1-el mennie kellett simán 640x480-ban :) szerintem 3dfx glide alatt nem is volt 320x240-es felbontás... ami ette a gépet, az inkább a software renderer volt... sokmindenre jó volt az a 4megás voodoo1 (természetesen 640x480-ra): pl. quake2, blood2, avp '99, kingpin, soldier of fortune... a hl alatt szénné modolt q1 motor volt, sof alatt hasonlóan modolt q2... blood2 alatt lithtech (ez volt a sogo mad alatt is, az is hasonlóan ment) ...ja az unreal is gyönyörűen ment, de oda már ajánlott volt a 64mega ram :K az ut viszont detail textures opcióval (amivel gothic pályán nem tudtam egyszerűen betelni a falak részletességével) megkajálta a voodoo-t

    [ Szerkesztve ]

    "Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris

Új hozzászólás Aktív témák