- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Yettel topik
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iPhone topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Megmutatta a OnePlus a Nord 3 5G-t
- Hívószám-hamisítás
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
it Egy felmérés szerint a legtöbb amerikai osztja azon véleményt, hogy a TikTok egy őket befolyásoló eszköz.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ricardo
félisten
válasz Gabibácsi #274 üzenetére
Akkor elvileg tudod, hogy az ovisoknál nem a másik dolgainak fikázása megy, hanem a saját magasztalása.
Nem azt hallani, tőlük általában, hog a "tied milyen rossz" hanem inkább hogy " de az enyém sokkal jobb, mert..."
Ez meg inkább az elvakult iPhone tulajdonosokra jellemző.Egyébként minden gyártónál megvan az a réteg aki személyes sértésnek vesz mindent, ami nem fényezi az adott márkát. Az hogy ez az Apple esetében a legnagyobb, azt bizonyítja, hogy náluk működik a leghatékonyabban a marketing gépezet.
-
Ricardo
félisten
válasz Gabibácsi #277 üzenetére
"Te pedig mindent a marketingre szeretnél fogni, pedig nem igaz, elhiheted."
Akkor nem tudom minek köszönhető az a jelenség, amikor egy adott márkát birtokló ember azt gondolja, hogy ő attól az adott márka birtoklásától feljebb került az "átlag pornépnél", illetve az a márka kiemelkedik, és az összes többi felett áll.
-
Ricardo
félisten
válasz aujjobba #279 üzenetére
Műszaki bolt pultjánál fiatalember a párjával telefonokat nézeget, és amikor a lány elkezdi nézegetni a telefonokat, rászól.
-Ide gyere itt vannak.
-Azért ezeket is megnézném.
- Minek? Azok gagyik Ájfónt kell venni.Komoly erőfeszítésembe került, hogy ne röhögjek fel hangosan.
-
Ricardo
félisten
De miért érzed magad megszólítva?
Ezt írtam.
"Egyébként minden gyártónál megvan az a réteg aki személyes sértésnek vesz mindent, ami nem fényezi az adott márkát. Az hogy ez az Apple esetében a legnagyobb, azt bizonyítja, hogy náluk működik a leghatékonyabban a marketing gépezet."
-
Ricardo
félisten
válasz duracell89 #293 üzenetére
Ez valóban ennyire nehéz?
minden gyártónál ott van a fanatikus hívő réteg NEM MINDEN FELHASZNÁLÓ (csak hogy egyértelmű legyen), és igen bármennyire hihetetlen, vagy rossz ezzel szembesülni az Apple esetében a legnagyobb, vagy leginkább szembetűnő.
valamiért nem a Samsung pultnál kampányolt a fiatalember, a barátnőjének, ahogy az a bizonyos "jóság szint" sem egy Sony szaküzlet előtt sorbanállótól hangzott el.
Jók a készülékeik. De azt el kell ismerni, hogy a marketingjüknek köszönhetően Sokan vannak úgy vele, hogy Ők valahogy többek lesznek ettől. Ismét hangsúlyozom, nem minden felhasználó. ettől még a jelenség létezik, és valamiért az Apple esetében jön szembe legtöbbször az emberrel a neten ( jóséág szint videó) az üzletben (a fent említett eset) az utcán ( Apple meatricát láttam már autón nem egyet, LG Sony Samsung metricát még nem), így kövezz meg, de bennem ez a kép alakult ki.