- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Google Pixel 8 Pro - mestersége(s) az intelligencia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
it A jobb célzott hirdetések érdekében adatplatformot indít a Warner Bros Discovery.
-
Érkezőben a Poco M6 4G
ma 5G-s és 4G-s Pro modell már van, hamarosan lesz Poco M6 4G-s alapváltozat is.
Új hozzászólás Aktív témák
-
axioma
veterán
Bocs, de mobilrol voltam, erre irtam hogy otthon geprol, marmint irok, rendesebben.
Ugy kezdodott, hogy a ferjem dugos idoben ingazik (tomegkozi nemigen alternativa az utvonalan), sokszor egy orat pofogott 25km-en, volt ehhez egy szakadt ezres swiftunk "nagy" autonak, ami mar addigra 7-8 liter korul fogyasztott. Meg ne'mi penzmag cserere, ahhoz kepest minosegre, tobb te'rre, es dizelt elvi okokbol kizarva. Az ingazas, allasban alapjarat miatt ajanlotta autokhoz erto ismerosunk a priust, a penzkeret miatt az 1-est. Vegul tavaly majusban vettuk meg, esztetikailag "kop-pecs-ford" allapotban (hm, ezt a fiatalok tudjak vajon, mi?), es egy olyan eladotol, partiz km-re tolunk, aki maga szerelgette az akkut, es adott fel ev akkucsere-garit. Igy volt 890e. Novemberig ha jol remlik, 3 csere tortent, asszisztaltunk es akar csinalhattuk volna, de nem akartuk. Utana nala nem volt mar maradek cella mire legkozelebb kellett, egy szerelonel csereltettunk, egy cella az 15e/db, munka 20e, ezert TMK-ztunk (mindig 1 hibara 2 csere). A masodik cserenel jutottunk oda, hogy lehetett volna teljes prius2 akkupakkot beletenni (1-ben 38 van, 2-ben talan 26, de mar hozzank se full 1-es akkukkal kerult, ja mert az kb. beszerezhetetlen de 99.99%-ban stimmel a 2-ese is, par mm egyik elferos iranyban a kulonbseg), de akkor nem volt neki eleg. Igy iden majus vegen a harmadiknal megleptuk, egyben 200e kornyeken (azert is kellett, mert minden szereles mechanikailag gyengitette a visszarakottakat, a gariban egyszer le is tort a tocsavar egy jo akkurol, szerencsere azt is cserelte). Ossze tudod adni, nem keves ossz beruhazas, de ha azt nezed, a kov. prius az 1M felett indult volna, es kevesebb akku-tamogatassal. Most viszont van 1 ev garink a csereltekre (ezek se ujak, de kb. ujabb 4-5 evet kapott az auto).
Masik oldal: fogyasztas. Az elso evben, az akkucserek kozott (ott azert mindig van olyan idoszak, amikor romlik a rasegites, no a fogyasztas), az auto sajat maga altal (vasarlaskor nullazott) osszegzese szerint 6.1literes fogyasztas jott ki. Ebben azert benne van az is, hogy ki hogy vezeti. A ferjem inkabb "feszesen", bar ha epp kesesben vagyunk iskolaba akkor vittem en is jobban kihasznalva a reseket, tobb erosebb gyorsitas-fekezes, rosszabb a fogyasztas. Ha nem nagy forgalomban es raerosen megyek, a reggeli indulasi szakasz utan (az mindig magas, nem kapcsolja le amig fel nem melegszik a motor, 5 perces atlagokat mutat ki abbol az elso) siman lehet fixen 5 alatt menni egy agglo-majdnembelvaros utat oda-vissza (pl. lassitas a visszatermelesi tartomanyban). Miota megvolt a nagy csere, eloszor beallt atlagos hasznalatnal 5.6-ra, majd jottek a nyari utazasok, tobb mint masfelezer 130-as palyazassal, most 6ezer km atlaga ezzel 5.8 lett. A legolcsobban a 70-100 kozti tempot viszi, persze egyenletesen.
Vezetesileg specialitasa a fokozatmentes(!) valto. Azt nem tudod iranyitani, hogy melyik motor menjen, o kapcsolgatja. De van amit ki lehet tapasztalni (pl. lepesben gurulasrol 50-re csak elektromosan, ha epp tele volt es a forgalom nem koveteli a dinamikusabb gyorsitast, mert akkor ratolja a benzinmotort is). Kijelzoje van rola (par mp kesleltetessel, vagy hajtasallapot vagy fogyasztas az 5 percekrol visszatermelesi jelolokkel es pillanatnyival, igaz ott felereszt a 0 sebesseggel osztast max. fogy.-nak mutatva). Kicsit fura a hangja, amig meg nem szokod mindig ugy hangzik mikor jobban rakapcsol, mintha "elporogne". Az elozo tulaj szerelt be tempomat kit-et, csak aktualisat fixalhatsz, de az is jol tud jonni hosszabb szakaszon. Araszolasnal (40 alatt) viszont pont nem mukodik... Persze kb. 10% a kijelzo es a gps szerinti sebesseg kulonbsege.
Mint auto, azert figyelembe kell venni, hogy 2001-ben azert ez a felso kategoria volt. Jo, a klima valahol ereszt (de ugy tunik, nem egyszeruen javithatoan), meg a kulcskivetellel nem huzza fel az ablakokat ezt nyaron minden masodik megallasnal elrontjuk... De ennel tobb bajunk ne legyen. Tolatoradart mi raktunk bele, csomagter viszonylagos de a suzukihoz kepest nagynak tunik, es a mereten kivul (en a kicsi autokat hasznalom, kispokkal kezdtem, most suzuki alto) en egyebkent szeretem technikailag is vezetni, meg pluszban a "zold" erzes.
Ha van valami ami kulon erdekelne, kerdezz nyugodtan.
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen SSD-t vegyek?
- Xiaomi Smart Band 8 - folyamatosan
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- CASIO órák kedvelők topicja!
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Robot fűnyírók
- Politika
- További aktív témák...