Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • opr

    veterán

    válasz fatpingvin #1 üzenetére

    Amig nem akarjuk nagyon komoly dolgokra hasznalni, boven jo oda egy alap win, valami speci teljesitmeny profillal, meg egy automatikusan inditott felulettel, ami mar viszont erre van kitalalva.
    En alapvetoen ugyis ugy tekintek ezekre a gepekre, mint dokkolhato jatekgep. Amig metroban / repulon / auto hatso ulesen / akarhol vagy, jatszol rajta, amikor meg komolyabb dolgot akarsz, dokkolod, es akkor pont ugy mukodik, mint egy dokkolt laptop, kulso monitorral, egerrel, billentyuzettel. Sokat utazo, jatekot kedvelo embernek egy igazi fonyeremeny lehet egy ilyen gep, meg ugy is, hogy azert boven van benne kompromisszum.

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz Duree #4 üzenetére

    Arazas valoban nagyon fontos kerdes lesz, viszont az van, hogy aki most rendel steam deck-et, annak ha mazlija van, talan karacsonyra megkapja. :(

    "Programozó vagyok. Ez azt jelenti, hogy amit leírok, megtörténik." :D “The only valid measurement of code quality is What-The-F**ks/Minute.” - Robert Martin

  • opr

    veterán

    válasz agaron #7 üzenetére

    Oszinten szolva, ha eroben meg akkuidoben kb hoz egy steam decket, az OLED kijelzo plusz a rendes billentyuzet (a felcsusztathatos modellben) nekem megerne nemi felarat a steam deckhez kepest, meg azon az aron is, hogy nincs steamOS, csak win.