- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- iPhone topik
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Samsung Galaxy Z Flip5 - ami kint, az van bent
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
Hirdetés
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shokkolo
addikt
Elég szégyen ha ilyen a support.
Én dolgoztam "call centeresként", bár már nem voltigazi call center, mert ITIL szerint ők csak rögzítik az adatokat az ügyféltől, és megy is a 1st, 2nd lvl suportnak.
A volt munkám során ezt a 3-at egyszeméályben láttuk el. (ügyfélkérésre összeolvasztották...).1x mertem volna ilyen nesze semmi fogd meg jól "infót" adni, másnap ki vagyok rúgva. Addig nem zárható a jegy, amíg nincs megodlva ténylegesen. (és még akkor is kapott az ügyfél 10 munkanapot a reklamációra...).
Ezért fáj ez nekem annyira.
ON:
Fentvan az új szoft sőt a 2 kis kieg patch is (kamera és sense update is).
Tényleg nagyon köszönöm"A kalapács amelyik összetöri az üveget, az mely megedzi az acélt"