Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • SKyle

    tag

    válasz kp78 #196 üzenetére

    Bocs, hogy csak most válaszolok...
    Felhívtam a boltot ahol vettem (VIP..., van pár ilyen nevű, de a név amúgy sem fontos), és nagy nehezen sikerült elérni, hogy egy szervizeshez kapcsoljanak, de minek...
    Elmondtam neki, hogy mik a hibajelenségek, erre annyit mondott hogy: Elromlott... :W
    Vigyem be, vagy küldjem be, kb. 4-5 hét lesz a javítás.
    Mondom, bocs, de utazok külföldre, nem lehetne megsürgetni? Nem. :(
    Visszajöttem Bakuba és végül kb. 2 hét gondolkodás után úgy döntöttem, hogy megjavíttatom itt.
    Előtte Titanium Backup-pal lementettem mindent és csináltam egy factory reset-et. Sajnos nem segített, ahogy a képernyő újra kalibrálás sem. :(((
    "Factory defect, this is happening sometimes, unfortunately." mondta az itteni szervizes.
    Elveszítettem a garanciát, de 2 nap alatt kész volt, kicserélték a "lelkét", az érintőképernyőt.
    Most tökéletesen működik, bár az új kijelző nem simul annyira bele a házba mint a gyári, de most már le..arom. :K

    Sajnos ezzel nagyon beleválasztottam, amúgy nincs semmi bajom a gyártóval vagy a modellel, és flame-et sem akarok, hogy miért nem vetted inkább X gyártótól Y modellt.
    Úgy látszik nem tanulok a saját hibáimból, mert most megint kinéztem egy HTC 2 SIM-es modellt, de nem tudom, hogy mikor lesz ebből tényleges vásárlás.
    Erről van szó: HTC One ST

    They're my friends. I make them. (J. F. Sebastian)

Új hozzászólás Aktív témák