Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Busterftw

    veterán

    válasz makkmarce #411 üzenetére

    "senki se beszélt realtime-ról, arról volt szó, hogy"
    Én beszéltem neked róla mint példa, hogy előbb volt RT hardver és utána azt kihasználó játék. És mivel PC-ről és konzolrol volt szó, egyértelmű hogy a DXR alapú RT az alap, mert előtt egyik konzol vagy otthoni PC-n sem volt RT hardver sem szoftver.
    De ezt többen leirták már neked.

    De ha gondolod beszélgethetünk a 16.szazadi RT-ről is Dürertől, a Wikin azt is említik.

    "A google keresésed nem ezt dobja ki"
    Rosszul keresel.
    What was the first ray tracing game?
    Battlefield V might have been the first game to support ray tracing, but Metro Exodus was the first game to integrate real-time ray-traced global illumination technology.

    Word first ray traced game
    BattlefieldTM V was the first game to launch with ray-traced reflections, and in DICE's implementation reflections are selectively applied to reflective surfaces such as water and glass.

    Who created ray tracing?
    Today, we're sharing a big part of the story of how modern ray tracing came to be from one of its pioneers, J. Turner Whitted. Now with NVIDIA Research, Whitted wrote the seminal paper, “An Improved Illumination Model for Shaded Display,” which serves as part of the foundation for modern ray-traced computer graphics.

    "A megjelenésekor %-osan amin elfutott azon gépek kb 95%-án fennt volt."
    Ami overall mennyiség szempontjából teljesen Irreleváns.
    Most vagy a játék piacot nézünk vagy semmit.
    De Doomnál sem volt RT, Ray Casting volt, ezt is írtam és linkeltem a kettő nem ugyanaz.

    " ez egy kiadás"
    Ez A kiadás. Hivatalos megjelenés, hivatalos kiadás.
    " minecraft raytrace without rtx"
    2019 áprilisi post, azt írja kb 1 éve dolgozik rajt, hát nem tudom, RTX 2000 széria meg 8 hónapja megjelent.
    De meg amúgy is hatalmas öngól:
    "It doesn't require any special hardware or an RTX card, just a modern GPU with decent horsepower! "
    Tehát hardver majd szoftver, ismét. Erős kártya már létezett, amire írta a szoftvert. Kösz a példát.

    "ki a francot érdekel a DXR? "
    Az egész játékos piacot (+RTX kártyák után sok mindenki mást is, aki RT-vel dolgozik, filmipar stb)

    "azért mert nem az NVIDIA kártyát használja"
    AMD/Intel is létezik.

    "tudjuk az nvidia RTX-nek nincsennek határai"
    Ez nem az Nvidáról szól, hanem arról, hogy a szoftveres CRYTEK megoldás a többi játékos RT implementációhoz képest egy low settings RT, sokkal több shortcut-tal és te annak örülsz, hogy ez milyen jól fut szoftveresen bármin.

    Nekem az nem meglepő, hogyha elindítok egy játékot low beállításokkal, kikapcsolom az összes AA-t meg lehúzom az effektet, az jól fog futni egy gyengébb kártyán is.
    Több játék eltérő módon és több szinten alkalmazta az RT-t 2018 után, ezért van az, hogy a BF V RT-vel nem terheli meg annyira a kártyámat, de egy Control/Cyberpunk 2077 igen.
    Utóbbinál több és jobb az RT effekt.

    "Nem véletlen nem használták a fejlesztők,"
    Mert nem volt kellően erős hardver megcsinálva. Egészen 2018 ig. Tökéletes volt? Nem, ma sem az, de valahol el kellett kezdeni.

    "miután fizetett az nvidia, hogy beleerőltessék."
    Ja igen azért lett az AMD title Godfallban RT mert az Nvidia fizetett.

    Sajnos még mindig fogalmad sincs az egészről, de vergődhetsz tovább nyugodtan. De majd megmagyarázod hasonló szubjektív hater módjára, hogy az Nvidia biztos pénzt adott az AMD-nek is. A fejlesztőket érdekli az RT, Nvidia ide vagy oda.

    "Az egész érvelésed arra hasonlít, mintha azt állítanád, hogy a tesla előtt nem volt villanyautó. "
    A te érvelésed meg az, hogy a Metro, Control, Godfall stb már évek óta vártak a launch-csal, ott porosodtak a játékaik RT-vel, majd a hatalmas lobbi és igény miatt az Nvidia megteremtette elsőként a hardvert, majd AMD és Intel.
    Véletlenül sem fordítva történt.

    "Most se ad túl sokat hozzá az RT, de mivel a konzolgyártók már megkövetelik, ezért marketing szempontból már bele kell rakni."
    Most akkor már nem az Nvidia fizeti le őket, hanem a Sony és a Microsoft? Megegyeztek, első két évet az Nvidia fizeti a fejlesztőknek utána meg az konzol gyártók.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák