Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • hokuszpk

    nagyúr

    válasz Busterftw #364 üzenetére

    "A PS4 elobb volt, mint a pokember."

    a te kezedben sem volt képregény soha.

    "The Marvel Comics character Peter Parker / Spider-Man first appeared in the fifteenth and final issue of Marvel's anthology comic book series Amazing Fantasy, which was published in August 1962."

    Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...

  • makkmarce

    őstag

    válasz Busterftw #364 üzenetére

    ""nem, a launch címeket megrendelik mikor már készül a konzol"
    Amiket mar a meglevo konzolon tesztelnek. Az osszeollozott devkitet, majd kapjak a vegleges designt. Szoval de."
    nem, a verziót PC-n tesztelik
    dehogy kínlódnak az előzővel.

    a BF5 volt az, ami elsőként támogatta az RTX-es kártyát, nem az első volt, amiben RT effect volt, ne bohóckodjunk már.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Ray_tracing_(graphics)
    és ha jobban megfigyeled, voxel cone raytracinges demó is volt ps4-en... nem kell ahhoz HW, ahogy már mondtam.
    Mikor megjelenik az igény, és a HW gyártó látja, hogy talán össze lehet rakni, akkor jön HW.
    Erre jó ellenpélda a fizika szimuláció, ahol hiába van HW, nem használják ki máig. Máig szinte mindenhol software-ből vígan el van, nincs szükség a HW-re. (pedig jó lenne, ha ez irányba is fejlődnének a játékok, mert szép photoreal a kavics a tóparton, csakhát a fizika meg kb nulla szinte minden játékban).

    spiderman:
    https://en.wikipedia.org/wiki/Spider-Man:_Miles_Morales
    Tehát ez a verzió PS5-el jött (persze PS4-re is megjelent, ahogy sok más játék több platformra is jön, csak visszabutítják).

    "Aha es hol a jatek? Sehol. Majd talan jovore lesz ilyen jatek PS5r-re, ket evvel a hardver megjelenese utan. Ne a techdemo legyen mar alap."
    könyörgöm, itt hisztiztetek, hogy a software-eseknek semmi köze a hw-hez, és kapnak valamit, azt majd arra. Tehát a nemlétező HW-re már kész kellene lenniük..
    Az EPIC NEM játékot, hanem ENGINE-t fejleszt legfőképp, és abból majd VALAKI csinál játékot. A tech már kész, hogy mekkora meló áttérni UE4-ről UE5-re, nem tudom (ahogy így néztem, nem feltétlen egyszerű, mert sok esetben máshogy valósítanak meg bizonyos eljárásokat, és lehet ami a másikban lassú volt, itt gyors, és fordítva).

    bemutatom a cikket, és a nyilatkozatot, hogy évek óta együtt tervezik és fejlesztik a HW-t, erre benyögöd, hogy hol a játék :D. Nem érdekel hol a játék, a vita nem erről szólt. Arról szólt, hogy a tervezésnél van egy algoritmus software oldalról, amit gyorsítani kell, a konzolgyártónak meg bele kell férnie a keretbe, hogy ne 1500 USD legyen egy gép. Viszont ahogy már lentebb írtam, a konzol inkább hasonlít egy M1-es mac-ra, mint egy pc-re. Konkrétan olyan HW-t kértek, amivel megy a 3d geometry és texture streaming, ha már kevés a memória, a másik, hogy nem véletlen lett tökegyforma a PS5 és az xbox .. csak nem ugyanazzal az engine fejlesztővel beszélgettek? :DDD

    [ Szerkesztve ]

    okoskodom, tehát vagyok

Új hozzászólás Aktív témák