Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • karib

    addikt

    válasz Safranyekk #10 üzenetére

    Azért ez nem ilyen egyszerűen megy egy nagy vállalatnál - nagyobb a rendszer tehetetlensége, nagyobbak az átfutási idők. Egy Pannon méretű ''boltnál'' azért nem úgy megy, hogy ''Né Józsikám, jött Nokia, akciózzuk meg...'' - itt hónapokra előre kell dolgokat megtervezni (tervek, rendelések, szállítások, terjesztés, belső és reklámkommunikáció stb.), és bizony becsúszik néha egy hiba. Ebből kifolyólag visszacsinálni se lehet bizonyos dolgokat - ha már kiment a reklámkampány, de a szállítmány mégse érkezik meg a szerződéses határidőre, akkor nem tudsz mit csinálni.

    Nyugodj meg, a Pannonnál és a Nokiánál is bőven szentségelnek emiatt sokan (akiknek ez a dolga) - a beszállító ilyenkor elég csúfos kötbéreket szokik fizetni, a szolgáltató alkalmazottai meg tartják az arcukat a bosszankodó vásárlók felé.

    Igazából nincs jó megoldás és alapvetően jogos a felháborodásod - de szerintem egyszreűbb, ha belegondolsz egy kicsit a dolgok menetébe és nem bosszankodsz :)

    Department of Redundancy Department

Új hozzászólás Aktív témák