Hirdetés
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hackeeeee
Jómunkásember
A Ty-143 54 - 221 m³/h között szállít, persze, ez maxon 2500 rpm körül mozog, néha kicsit több. Én ebből használtam 3-at, sőt meg is vannak, kellően kalandos tud lenni. Viszont kb. 1500 rpm felett kezd el hangos lenni. Alatta szinte néma, minimális motorhanggal.
Véleményem szubjektív...
-
Glaz-dozfhut
őstag
Ja, mert eredetileg percenkénti légáramot váltottam át, így maradtam annál az egységnél a jobb össszehasonlítás végett, te meg m³/órára váltottad. "Az" alapján a link alapján meg m³/órát váltottál köbláb/percre, amit én fordítva tettem, mert a magyar egységre próbáltam.
[ Szerkesztve ]
- Glaz-doz-fhut -
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Eleglide C1 - a középérték
- Mobil flották
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Gyúrósok ide!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...