- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- iOS alkalmazások
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Számháborút nyerne az Ulefone Armor 26 Ultra
- Huawei P20 Lite - friss forma, régi vas
- Netfone
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ennyibe kerülnek a Huawei Pura modellek Európában
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Honor Magic V2 - origami
Hirdetés
-
Hi-Fi RUSH - Ismét felbukkant a Nintend Switch változat
gp Ezúttal az európai korhatár-besorolás oldalán találkozhattunk a játék adatlapjával, egyre esélyesebb hogy újabb platformra is befut a program.
-
A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
ph A cég újdonsága azokat célozza, akik egy nagyobb fajta, hüvelykujjtámasszal ellátott, ugyanakkor pehelysúlyú eszközt vásárolnának.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Igen. Ez igazából normális jelenség a D3D12 programokban. Az AMD aktuális D3D12 implementációja nagyon régi. A PAL réteg gyakorlatilag egyidős a Mantle-lel, és a kezdetek óta nem változott. Egyedül az ICD réteg módosul felette, de az is két éves, tehát amit látsz az AMD-n az úgy összességében három és fél év optimalizálás eredménye. Az NVIDIA aktuális D3D12 implementációja sokkal fiatalabb. Nekik az újraírt PAL-szerű (ők nem PAL-nak hívják, de ugyanaz a célja) rétegük mindössze három hónapja stabil. Optimalizálásra még nem is volt idejük. Most bő három év mínuszban van az NV az optimalizálás tekintetében az AMD-hez képest, és ez okoz ilyen különbségeket. Ez egyébként mindenképpen megjavul egyszer. Egy új implementáció sosem működik optimálisan már az első napon. Az AMD is ugyanúgy megjárta ezt a lépcsőt, csak ők már 2014-ben megtették.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.