- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Mobil flották
- Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
Hirdetés
-
Dragon Ball: Sparking! Zero - Mester és tanítvány
gp Egyelőre még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot a játékhoz.
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tamy
senior tag
Sokszor az ügyintéző se ért hozzá, avagy egyszerűen hanyag, lásd az én esetemet a Telekom ügyfélszolgálatán. Munkámból kifolyólag elég sok ügyfélszolgálaton megfordulok, elképesztő sületlenségeket hordanak össze sokszor, avagy egy rakás fontos infót "elhallgatnak". Én amit lehet e-mailben intézek, annak nyoma van, illetve van ideje utánanézni az ügyintézőnek, nagyobb eséllyel kapok pontos választ, mint élőben, vagy telefonon, ahol rávág valamit, amiről valójában fogalma sincs.
Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.