- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- iPhone topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Telekom mobilszolgáltatások
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
Hirdetés
-
Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
gp Továbbra is szeptemberi premierrel számolnak a fejlesztők, reméljük több halasztásra már nem kell számítanunk.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
Igen, az áremelkedés szemmel látható...
A nagy kérdés az ár-értéktartomány alakulása. A megbízható belépőszint van szerintem indokolatlanul magasra tolva.
Ez a bicajszerűség szerintem erre pont jó is lenne, ha:
- egyértelmű lenne, hogy szabályos (jelenleg nem az),
- látnánk benne a közepes megbízhatóságot,
- lenne rendes alkatrész- és szervizháttér.MaCS
Fán nem lehet motorozni, motoron viszont lehet fázni!
-
vakablak93
őstag
abban igazad van hogy az ebike technika iszonyú drága....a hobbibringásokkal teli lévő nyugaton pedig tényleg az az árkategória a népszerű...
de ami a technikát illeti
a technika karbantartásigényével nem értek egyet sem mint naponta rengeteget országútizó hobbispori sem,
, sem pedig mint minőségellenőr, egy komolyabb kerékpár kevesebb törődést igényel, pl : -jobban megtervezett bowden-kábelvezetés-ami miatt sokkal kevesebbet állítódnak el a váltók illetve később se kezdi ki a váz festését sehol ahol épp kívül fut a vázon, vagy ami nagyon jellemző a mai integrált középcsapágyak recsegése ami szintén jobb szigeteléssel elkerülhető...vagy csak a sokkal jobb minőségű agyak és a bennük rejlő csapágyak is....
de sok ilyet mondhatnék még......minden kategórában megvannak a tipikus nyavaják....és én egyáltalán nem a grammhajhászás szintjéről beszélek...A cikkben szereplő cucchoz:
Sokféle bringán ültem már de mindig az ilyen cikkben szereplő kínai cuccok igényelték a sokkal több törődést....
Egy normális biciklinek elég ha lenyúláskor láncot cserélsz és időnként egy autómosónál kipucolod a hajtást meg meg van olajozva a hajtás...
Néha elég merészek hogy valami olyan nem szabványos agyat tengelyt pakoljanak bele ami ha valami van vehetsz kerekestől újat mert nem is kapsz hozzá alkatrészt , de ez ahogy nekem eddig feltűnt a kínaiak stílusa....
Sajnos a bringázás ha az ember tényleg sokat hajtja drága dolog.....A cikkben szereplő cucc árából ha valaki lemond az ebike-ról, simán vehet már tényleg jó bicajt...persze ez nem mindenkinél opció ez tény....vagy meghozza a maga kompromisszumát vagy pedig az a fajta hogy egyszerűen nem érdekli miként ameddig gurul a cucc... és nincs is ezzel baj ameddig az illető elégedett vele...
Azok a varratok brutál rondák.... a sorjás furatok meg...... sértés a szememnek....
Majd akkor lesz instám, ha felkel a nap a hold sötét oldalán :D