Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Rickazoid

    addikt

    válasz Gábor17 #3 üzenetére

    Ők teszik ki a vásárlók igen nagy részét, talán a 30-as korosztálytól kezdve csökken ez, de ott meg megfigyelhető a trendiség ottani megfelelője, a sznobizmus, bár lényegesen kisebb mértékben. És ahogy haladunk a korosztályok közt, eljutunk egy idősebb rétegig, akinek meg megint mindegy, hogy mit vesz, csak jó legyen a reklám és könnyű legyen használni, pontosabban egyértelmű legyen a használata (ez mindegyikre (Android, iOS, Symbian, WP7) ugyanolyan mértékben igaz, de az Apple reklámja a legerősebb az USA-ban). A trended/sznobizmust követő kategóriába a vásárlók 50%-a korosztálytól függetlenül besorolható, a maradék nagy részének meg nincs annyi pénze, hogy össze tudd hasonlítani.

    Egyébként engem érdekelne, hogy mi alapján történt ez a kutatás, mert ez (és a forrás) olyan semmitmondó. Főleg ez: "I talked to a few of the kids on her floor. And none of them has an iPhone because they told me: 'My dad has an iPhone'" He? Ez most egy reprezentatív minta és általánosítható megfigyelés?

    [ Szerkesztve ]

    Erkölcstelen csíkot húzni a másik krumplifőzelékébe csak azért, hogy legyen egy szünet.

Új hozzászólás Aktív témák