- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Yettel topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Késik a következő S24 Ultra kamerafrissítés?
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Új nyomógombos Nokiák érkeztek
- Érkezőben a Poco M6 4G
Hirdetés
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
A Video AI lehet a One UI 6.1.1 ütőkártyája
ma Vagy hogy fogja a mesterséges intelligencia manipulálni a mozgóképeket?
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
Igaz, bár szerintem mindig van olyan terület / objektum egy játékban, ahol elnagyoltabb a textúra és ott láthatod a különbséget akár 1080p-vel is a jövőben. Valahogy most muszáj beosztani a textúrák fontosságát és nem minden textúra ugyanolyan szuper részletes, mert amúgy nem férnének el 6-8GB-ba. A jövőben ez változhat, ha elterjedt lesz a 12-16GB.
#33 Dragon3000: Ez természetes, hiszen a mai játékokat 6-8GB VRAM-ra írják, tekintve, hogy több csúcskártyán ennyi van. Felesleges ennél több időt / energiát belefeccölnie egy játékfejlesztőknek. Ha 12-16GB lenne egy mai csúcskártyán, hidd el, kihasználnák még részletesebb textúrákkal pikk-pakk.
[ Szerkesztve ]