- Bluetooth-headsetekről általában
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
- Yettel topik
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
Hirdetés
-
Miniképernyős, VIA-s Epomaker billentyűzet jött a kábelmentes szegmensbe
ph A megfizethető, szivacsokkal jól megpakolt modell ötfajta kapcsolóval és kétféle színösszeállítással/kupakprofillal szerezhető be.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
PuMbA
titán
válasz Dragon3000 #26 üzenetére
Csak a nagyobb felbontású textúráktól nem fogy ki a szuszból egy kártya se. Ennyi elég és már értelme is van a 12GB VRAM-nak.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Igaz, bár szerintem mindig van olyan terület / objektum egy játékban, ahol elnagyoltabb a textúra és ott láthatod a különbséget akár 1080p-vel is a jövőben. Valahogy most muszáj beosztani a textúrák fontosságát és nem minden textúra ugyanolyan szuper részletes, mert amúgy nem férnének el 6-8GB-ba. A jövőben ez változhat, ha elterjedt lesz a 12-16GB.
#33 Dragon3000: Ez természetes, hiszen a mai játékokat 6-8GB VRAM-ra írják, tekintve, hogy több csúcskártyán ennyi van. Felesleges ennél több időt / energiát belefeccölnie egy játékfejlesztőknek. Ha 12-16GB lenne egy mai csúcskártyán, hidd el, kihasználnák még részletesebb textúrákkal pikk-pakk.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
válasz Dragon3000 #33 üzenetére
Na ja, ebbe belerondított a crypto Most tényleg nem kell félni VGA elavulástól, mert gyakorlagilag nincsenek játék PC-s eladások és a játékfejlesztőknek arra kell fejleszteni, ami a népnél van.
[ Szerkesztve ]