- LG Velvet (4G) - megelőzte a híre
- Yettel topik
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Milyen okostelefont vegyek?
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
Hirdetés
-
Az USA vizsgálja a RISC-V kínai terjedésének kockázatát
ph A Kereskedelmi Minisztérium egyelőre csak felméri a helyzetet, egyelőre nem látni, hogy tudnak-e bármit is tenni.
-
Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
it A Tether 200 millió dollárt fektet a Blackrock Neurotech agyi chipes vállalatba.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön az idei Xbox Games Showcase
gp A showt egy külön Direct előadás követi, ami szinte biztosan az idei Call of Duty lelepelzése lesz.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#57638400
törölt tag
válasz Menthirist #12 üzenetére
Igazából nem húzza ő le az Oculust. Tény, hogy fix hardverrel könnyebb a dolog. Viszont igazad van: ez nem jelenti azt, hogy szó szerint könnyű lenne: attól még érteniük kell hozzá. Nade nagyon sok kihozható ám abból az APU-ból. Gondold el, mit ki nem facsartak a Cellből, hát még mi lesz ezzel ...
És igen, abban is igazad van, hogy az Oculus jóval kézzelfoghatóbb valami. De eljön még az idő, amikor a Morpheussal könnyedebben elérik majd az általad is leírt sok (az élményhez szükséges) FPS-t bizonyos játékoknál, vagy/majd az összesnél. Amíg Rifttel nehezebb lesz. Persze a "könnyű" megint úgy értendő, hogy technikailag könnyebb - persze, hogy fejleszteni kell azt is.
Valószínűleg PC-nél kell várni nagy teljesítménybeli ugrásokra, esetleg a több kártyás megoldások csiszolására, kihasználására, és/vagy majd a Mantle/DX12, esetleg együtt az összesre. Mindenesetre a mai viszonyok tök gyengék még a VR-hez. (értsd: kell a vas)
Így oké ?