- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- DIGI Mobil
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Modellszámok is megidézik a Samsung Galaxy S24 FE-t
- Digitális detox a Nokiától
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Yettel topik
Hirdetés
-
Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
it Az EB közölte: az Apple iPad táblagépekre írt iPadOS rendszere is kapuőrnek számít, az üzleti felhasználókra gyakorolt fontossága miatt.
-
Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
ma Idén 25 éves a Nokia 3210, a HMD pedig az ikon májusi visszatértét ígérte korábban.
-
Mozgásban a 33 Immortals
gp A legújabb bemutatóban egy boss harcot láthatunk a készülő roguelike játékból.
Új hozzászólás Aktív témák
-
mjani1172
addikt
válasz Hoplitész #47 üzenetére
Nem. Egyszerűen ráhúzzák valamelyik félre, mert az esetek 99% ban egyértelmű ki hibázott.És még itt is felháborító, a valóságtól elrugaszkodott ítéleteket hoznak sokszor.
Itt erre nem lesz lehetőség hiszen nem is ül az autóban, (pl programozó) aki hibázhatott.
Ezt, hogy fogja a magyar bíróság eldönteni, pl hogyha jobb lenne a szoftver akkor nem történt volna baleset? Nem rartunk itt.
És egy másik példa a biztosítóval.
A magyar helyzet itt is felháborító, a fizetési hajlandóság részükről 0. Egy Tesla és egy ilyen Mercedes összeütközik önvezető módban. Nincs ugyanis hibamentes üzemeltetés. Szerinted mennyi idő alatt rendeződik le? Szerinted Musk küldi a lóvét másnap, mert egy tanyán történt valami csattanás?
Ez a jelenlegi jogi (nem technikai) feltételek, körülmények, ítélkezési gyakorlat, és sebesség mellett beláthatatlan. Hiszen eddig a gyártók nem voltak hibáztathatóak. Ha egy Skoda nekiment egy Fordnak annak a gyártóra nézve nem volt semmilyen hatása. Most már lesz.pl El fogja fogadni a Tesla megyei bíróság ítéletét?
És egyáltán minek a biztosító? Akár Casco akár kötelező.?
Olvasd el az 54 hsz 2.pontját.[ Szerkesztve ]