Hirdetés
- iPhone topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Apple AirPods 4 - ismerős is, új is
- Periszkópos kamerával érkezhet a OnePlus Ace 5 Pro
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
John Cena hangján is beszél a Meta AI
it John Cena beszél? Nem, csak a Meta AI-alapú chatbotja. De sok más híresség hangján is meg tud szólalni a jövőben.
-
GreedFall 2: The Dying World - Elindult a PC-s korai kiadás
gp A premierrel együtt kaptunk egy új rövid előzetest a játékhoz, valamint a készítők megosztották velünk a roadmapet.
-
Akciófigyelő: Kedvezménnyel indít az új e-rolleres márka
ma Az Ausom GX1 szeptember 24-től október 7-ig kuponozható.
Új hozzászólás Aktív témák
-
dabadab
titán
-
sebgutkopf
őstag
Javíts ki, ha hiba van a folyamatban: digitális rögzítés esetén a nyers felvételnél a kép tisztaságát/elmosódottságát a záridő határozza meg, ami egy napfényes felvételnél a 24p felvételnél se lehet 1/25 1/30 sec, mert az a kép minden lenne csak éles nem (konkrétan bemozdult homály). A nyers felvétel megvágásakor, effektezés stb után jön a renderelés és a motion blur hatás csak ott kerül rá a digitális anyagra. Lényegében a szoftverben megadható a mértéke, milyen erősségű motion blur-t alkalmazzon a képkockák átvezetéséhez. Előtte ha beállítom, hogy 50 vagy 25 képkockát hasznosítson a felvételből, akkor a motion blur erősségét a kép sebességéhez kell csak igazítani. Jó minőségű anyaghoz pedig szerintem nem árt, ha az eredeti felvétel lehetőleg legyen éles és ne homályos.
Az számítógépes 24 fps viszont nem túl szerencsés példa az eltérő érzékelési igény miatt. Mivel ott nem csak passzív néző vagy, hanem aktívan részt is kell venned az eseményeknek, ezért ott a reagáláshoz a 24 fps eleve baromi kevés (a film is szaggat hát még ha közben gyorsan csinálni is kéne valamit) és mivel az agyad eleve az új információ érkezésére vár és koncentrál még szembetűnőbb a helyzet. Ha moziszerű minőségben játszanál az is épp úgy idegesítene. Az teljesen igaz, hogy pc játék esetében az fps igény szerintem jóval magasabb mint egy film esetén. Játéknál én annyira tovább mennék, hogy ott én a 60fps-t is kevésnek tartom (ezért szar a mai lcd monitorokkal játszani), de a 40-50 még kimondottan zavaróan lassú megjelenítés, mert ott a reakcióm a megjelenítés sebességén múlik.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen