- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Alkalmazásbemutató: Keep
- Futott egy Geekbench kört egy új HTC készülék
- Azonnali mobilos kérdések órája
- Apple AirPods Pro (2. generáció) - csiszolt almaságok
- Huawei Mate 10 Pro - mestersége az intelligencia
- Vodafone-ra áttért Digi Mobilosok
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
Hirdetés
-
Megjelenési dátumot kapott a Star Wars: Hunters
gp A tervek szerint június elején végre befut a teljes kiadás mobilokra/tabletekre és Nintendo Switch-re.
-
Új Beats fej- és fülhallgatók jelentek meg
ma Frissítette a Solo termékcsaládot az Apple házi audiomárkája.
-
Karácsonyfaként világíthat a Thermaltake új CPU-hűtője
ph Az ASTRIA 600 ARGB ráadásul a hűtési teljesítmény szempontjából sem szégyenkezhet.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Oké. Van arról statisztika, hogy hányszor lett már rosszul a pilóta, és át kellett vennie a másodpilótának a kormányt? Mert igazából elenyésző ilyen eset van, de ha van, akkor mi van, ha a másodpilóta is rosszul lesz? Legyenek akkor hárman, a biztonság kedvéért? De mi van, ha a harmadik is rosszul lesz? A végén eljuthatunk oda, hogy ül két utas, meg 150 pilóta a gépen...
Igazából ez egy (statisztikailag) nem létező probléma. Jelenleg a másodpilóta azért van, hogy a pilóta tudjon pihenni kicsit (meg hetyegni a sztyuvikkal), de ha az automatikus rendszerek ennyit fejlődnek, akkor ez megoldható másodpilóta nélkül is...Aki él és nem boldog, az téved!
-
nagyúr
Ugyanaz lesz, mint a szövőgépek elterjedésével. Meg a repüléssel is ugyanez volt. Pont ugyanezt kérdezték az óceánjáró hajók személyzete is, hogy most mi lesz azzal a sok emberrel, akinek megszűnt a munkahelye, mert az emberek már nem akarnak hetekig utazni horribilis összegekért, hogy átjussanak egy másik kontinensre, hanem inkább pár óra alatt töredék áron átrepülnek...
Aki él és nem boldog, az téved!