- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Megjelentek az első HMD okostelefonok, ezek a magyar áraik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- Készülőben a Xiaomi 2021-es csúcsmodelljeinek HyperOS frissítése
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Yettel topik
- Oppo Find X5 Pro - megtalálták
- iPhone topik
Hirdetés
-
Konzolokra is megjelenik a Fera: The Sundered Tribe
gp A kooperatív szörnyvadászós játékhoz a minap egy friss trailert kaptunk.
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Samsung Univerzum: Így ismerhető meg a Galaxy AI bármilyen telefonon
ma A Try Galaxy webalkalmazás kontrollált környezetben mutatja meg, mit tud a One UI 6.1-es rendszer és a mesterséges intelligencia.
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
Ezen pontosítanák néhányat... 40x25 (ami Spectrumnál 32x24). És C64-en volt külön grafikus és karakteres mód, csak a színezésre használt réteg maradt 40x25-ös. Spektrumon csak grafikus mód van. Játékok C64-en általában karaktereset használtak, mert úgy gyorsabban tudod változtatni a képernyő tartalmát (mert akkor 8x8 pixel lecserélse egyetlen byte írás), de spektrumon erre nem volt lehetőség, szóval ez is nehézség ott (nagyobb felületet scrollozni pl.). Egyetlen gyárilag beégetett színpaletta van C64 és Spektrum esetén is. Szóval te arra gondolsz, hogy raszter szinten kicselezed a 8x8-ra vonatkozó ill. egységes háttér szín megkötést. Igen, pl. a háttér szín váltást az rendszeresen meglépték, ég csíkozásra pl. Illetve karakteres módban csak 2 színt válaszhattál 8x8-anélnt, és az egyik előtér szín is globális lett, és azzal is lehett a raszer cselt nyomni. A maradék 2 színt viszont már húzós időben megváltoztatni, versenyt futva az elektron sugárral, szóval az már inkább demo kunszt kategóra.
[ Szerkesztve ]