- iOS alkalmazások
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Yettel topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- BYD Atto 3 menetpróba
Hirdetés
-
A KINGPIN kártyák visszatérnek a PNY égisze alatt
ph Ez sajnos azt jelenti, hogy ezzel a fémjelzéssel már alaplapok sem jönnek majd az EVGA-tól, de a high-end GPU-k elkötelezett hívei dörzsölhetik a tenyerüket.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
BYD Atto 3 menetpróba
ma Ez kéne legyen a kínai slágertermék az európai piacon, mert tágas, olcsó és elég modern is. De adódnak kompromisszumok.
Új hozzászólás Aktív témák
-
LanyUs
senior tag
Van itt e-bike topik is
A bbtopiknak hála fél éve sikerült lecsapni egy GIANT Trance X E+ 2 elektromos kerékpárra. A haverom ajánlására vettem, azt se tudtam mik a paraméterek ( fék, váz, villa, semmit nem ismertem ). Most se nagyon, csak használom
Novemberben megvenni... fagyos és saras tekeréseken vagyunk már túl a géppel. De nagyon tetszik! A Kelet-Mecsekben használom legtöbbet. 1000 km körül járok vele.Gyári beállítások
Support-Torque-Launch
ECO 75w-85Nm-3 ( ezt módosítottam 50w-70Nm-re, de éppen csak segít valamit )
Tour 125w-85Nm-3 ( ezt pedig csökkentettem 100w-85Nm-re )
Active 175w-85Nm-3
Sport 250w-85Nm-3
Power 400w-85Nm-7 (max.)A módosításokkal a hatótáv 65-70 km körül van 1000m szintkülönbséggel. Ki lehet pörgetni mínuszban max. rásegítéssel 45 km alatt is a 625Wh akkut, de próbálok spórolósan menni. tervezek venni egy 800-as akkut mellé.
Gurulásnál eco, viszont felfelé szeretem lőni neki legtöbbször Active móddal.
Teszteltem az 50w eco módot is, de ott majdnem annyit tekertem izomból, mintha sima montival mentem volna 60 km 1400m szintnél még maradt benne 25%, de ez nem e-bike volt, inkább edzés.
Cseréltem hátsó tengelyt is, így babakocsi utánfutó is ráköthető. Vasárnap viszem a lányokat is, de csak betonon. A gumit nyírja, de megéri nekik az élmény! Majd lesz új Maxxis Assegai és a Director...
Lámpa volt kritikus, mert a futásból használt 1000lu fejlámpa nem volt elég. Épp 2 hete teszteltem egy 5 ledes + 3 ledes lámpát egyszerre. Na azzal végre láttam hajnalban[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
pècsimunkás #7759 üzenetére
A futás végett elég sok fejlámpám van ( 150lm->1000lm). Bringára annyiban jók, hogy látom a kanyart ahová beveretek + látom a vadak csillogó szempárjait ( ööö attól azért be tudok hirtelen kullantani
) Első körben a szélesebb volt csak fent ( a papír szerint 6000lm, de a felét tuti tudja ), de valami hiányzott. Lehet már gyengül a szemem is, de a kátyúk miatt mindenképpen tesztelni akartam a kisebbik lámpával együtt. A kicsi ad még egy fehérebb kontrasztot, amivel tűélesen látszik a keresztbe álló faág, kő stb.
Általában a hajnali szobabringát váltotta az e-bike menet.
-7-ben is még voltam olyan elvetemült, hogy kimentemLegalább nem volt sár, cserébe sz.rrá fagytam
Most azért jön a barátibb hajnal! Fény és melegVégre
Ja és rendeltem egy 2032-es elemmel működő kürtöt is. Bal oldalra szerelem fel, mert sokszor csak az utolsó pillanatban ugrottak el a vadak hiába kiabáltam nekik. -
LanyUs
senior tag
válasz
pècsimunkás #7762 üzenetére
Ez a lámpa is beválhat! Az amit én használok azért előnyös még, mert szélesen szórja a fényt. Jó dolog ha az oldalról közeledő élőlények és dolgok mielőbb látszanak. A fejlámpám Sofirn hs20 [link] Bringa esetén csak a távolsági ledet kapcsolom be magas üzemmódba, de extra biztonságot ad, hogy azonnal észlelem a dolgokat a fejem forgatásával is. Futásnál mindkettő ledet kapcsolom magas módban, úgy 60 percet üzemel 18650-el, van nálam csere.
Közel 1000km után már megszoktam a fékeket és a gumik tapadási pontját és elég sokszor "bólint" a bringa 25-nél. Sokkal praktikusabb lenne ( ha jól tudom ) az Amerikában használt 20mph.
Sárban eddig csak kétszer akadtam el, amikor feltelt a váz és a kerék között, akkor a hátamon vittem ki a tisztább részre. Erőnléti edzésnek kiváló
Biztos ismered a Dobogó, Cigányhegyi-kilátó, Zengő kilátó, Püspökszentlászló arrafelé szoktam tekeregni.
A tubeless jól teszi a dolgát, vadrózsa tüskéket, drót darabokat, szegeket húzok ki a gumiból, de általában néhány másodperc alatt "foltoz". -
LanyUs
senior tag
Tapasztalat: átnéztük a gépet, a láncmérő 0,6%-os nyúlást mutatott ( lánc: KMC e.12 Turbo, EcoProteq, e-bike optimized ). A barátom szerint 0,5-nél csere. Már így is határeset, mert a legtöbbször használt 25 km/h-hoz 4-es kör elkezdett kopni a nyúlt lánchoz ( Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed ). Az újjal ritkán, de erős terhelésre meg tud ugrani.
Mentem ma egy 2 órás 50 km-ert hajnalban 1000 szinttel terepen ( egyszer csinálta csak ).
Pedig váltáskor tehermentesítem ( nem tekerek erősen közben ), egy ilyen rodeó után azonnal leveretem sima slaggal ( nem magasnyomás ) a bringát és a láncot, majd ronggyal a láncot megtisztítom és teflonos olajat teszek rá [link] , utána pedig letörlöm a felesleget + a vegyes terep miatt használom szinte az összes fokozatot. Rásegítés is 50w-175w között általában a 400w-ból. Nem tudom tehetnék-e a többet? Vagy ezek 900-1000 km-ert bírnak és kuka?[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
A töltő kupak nyílásnál már biztosan nem meríteném vízbe [link] ( kb. a kerék közepe a magasság ).
Én közel 100kg vagyok, de igazából az edzettség számít és a választott tempó. Síkon lazán visz, ellenben dombon felfelé keményen tekerni kell. Sokszor elérem még max. rásegítés mellett is a 90% feletti pulzuszónát ( rendszeresen futok is ). Igaz én szeretek haladni terepen is, felfelé is. Ha lemerül az akku, akkor minimálisan érezhető. A szívás az, amikor lemerül és még van vissza szint
A másik szívás, amikor feltelik sárral a kerekeknél és nem forog tovább. Na az e-bike-ot vállra venni és kicammogni felér egy súlyzós edzéssel
Dropper még hasznos tud lenne ereszkedésnél, többször használom, hogy még több fékerőt tudjak bevinni ha szükséges + stabilabb tartást ad. -
LanyUs
senior tag
válasz
sebgutkopf #7818 üzenetére
Nem találok sehol arról információt, hogy egy olcsóbb sor, mint pl. az enyém Shimano CS-M6100-12, 10-51T, 12-speed bontható-e? Tehát ha elkopik a 4-es kör, akkor csak azt cserélni
30e körül van már a komplett sor, tehát a kérdés elméleti inkább. Egy-egy ugrás még nem zavar annyira ( nem kellemes a csattanás, de ... ).
Rendeltem közben egy 800-as akkut a 625 mellé. Majd beszámolok a fejleményekről. A range extender nem volt szimpi. Sem az ára, sem a megoldás, hogy kiáll ott nekem egy vezeték. Már így is letörte egy faág a töltő nyílás fedelének a kiálló részétMi lett volna ha ott épp egy kábel fityeg...
[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
ZolkoW , f4lcon: köszönöm
A bringa utánfutó az oka, amikor vasárnap délben betonon vagy sík földesen viszem a lányokat, akkor legtöbbször a 4-esen megyünk 25 km/h közelében 90-es pedálfordulattal. A szekér és a csajok kb. +60 kg, amit dombra fel kell húzni, szóval kap a lánc rendesen / na meg a pulzus is
. De nem akarom elvenni tőlük az élményt. Ilyenkor 3-4 falut is bejárunk játszóterezni stb.
Most nézem 1.400 Ft-ért a 4-es fogaskerék csak! Akkor a kérdés mégsem csak elméleti!
[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
A 625-ös akkuból ennél több nem kihozható. 61 km 1400 szint, maradt 10%. Enyhén saras, köves terep, ez egy 3 órás kör volt tegnap hajnalban. A fékerő még mindig lehetne jobb ( Shimano Deore BR-M6120, 4-piston, hydraulic disc, 203mm ), de nem kell az utolsó pillanatra hagyni. Érdekes dolog ez a fék, mert egy Genesis Theseus patkófékes bringáról váltottam erre, de azt nem használtam ilyen körülmények között a Mecsekben
Az első gumi csak kétszer csúszott meg a por miatt kanyarban ( nem tegnap ), amúgy nagyon szépen íven tartja a bringát ( 29x2.60 Maxxis Assegai ), a hátsó pedig egy vadállat, eddig minden sárból és emelkedőn felvitt 29x2.60 Maxxis Dissector. A tubeless teszi a dolgát, menet közben számtalan vadrózsa tüske, apró szeg, vasdarab, de azonnal tömít
ECO ( 50w/75nm -> ez a setup a semmi fölött egy fokkal ) és TOUR ( 100w/85nm ) módban mentem szinte végig. Pár méteren kapcsoltam csak 175w/85-re amikor az egeket verte a pulzusom felfelé ( 250w, 400w most kimaradt )[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
Szervizben azt mondták, hogy nehéz 100e alatt 12 sebességes fogaskeréksort találni. Hát én a google első találatára látom 30e környékén ( Shimano Deore (CS-M6100-12) ). Rendeltem is egy teljes sort. A segítségetekkel ( hogy a sor bontható és külön is kaphatóak ) egy Shimano CS-M8100/7100/6100 lánckerék [16]-ot is vettem, amivel a jelenlegi sort lekoptatom és ha kell kéznél lesz a csere.
Lánc témakörben is tudnátok segíteni?
Gyári: KMC E12 TURBO e-bike 1/2 x 11/128 130L SILVER
Futott 1000 km után 0,6%-os nyúlás.Jelenleg fut rajta egy BBB BCH-12E eBike 12 sebességes lánc. Remélem ez is elmegy 1000 km körül, de 500 km-nél rámérünk.
Látok olcsóbban is láncokat Shimano Deore (CN-M6100) 7e Ft, Sram NX Eagle 10e, de van drágábban is Sram PC-XX1 EAGLE 35e.
Tekerésnél van nálam láncbontó és pótszem is, de elkerülném a szakadást és a szerelgetést. Nektek mi vált be illetve melyiket ajánlanátok?
[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
sebgutkopf #7854 üzenetére
Megmértük a közel 20e Ft-ba kerülő BBB BCH-12E eBike 12 sebességes láncot. 270km után 0,25%. Meglátjuk, hogy lassul-e a "nyúlás", de ha egyenes arányban megy tovább, akkor ez max. 600 km lesz ( pedig se hideg, se sár ), szóval a lánccal kapcsolatban nem vagyok bizakodó.
Köszönöm szépen a tapasztalatot. A gyárit sem veszem többet ( KMC E12 TURBO e-bike 1/2 x 11/128 130L SILVER ), ezt a BBB-t is kukázom valószínűleg.
A következő, ami ár/hatékonyságban ezeket szerintem verni fogja az általad is ajánlott
12 sebességes eagle GX 12e Ft-ért. Ezt fogom használni -
LanyUs
senior tag
válasz
sebgutkopf #7880 üzenetére
Köszönöm! Az X01 lánccal is majd teszek egy próbát!
Barátom rendelt egy jó láncmérőt LTJC - 002, ezzel sűrűbben nézem majd. Az hozzátartozik a teljes képhez, hogy a bringa utánfutó + 50kg gyerekekkel is jobban terheli. Emelkedőzünk is aszfalton, lefelé viszont nem ártana egy ráfutófék, mert hiába vagyok közel 100 kg, érzem, hogy tolnak a csajok lefelé. Szerencsére jók a fékek.
Egy 625-ös akkut le tudok meríteni 32 km alatt velükIgaz, itt ráteszem a rásegítést 400W-ra, nyomaték 85, agresszió 7 ( azonnali reakció ) és mehet.
Megjött a 800-as is! Elég húzós, de még mindig a legjobb áron 350e-ért hozták. Érezhetően több benne a tartalék és nem kell annyit spórolni menet közben, mint a 625-el. Ezzel a 800-assal van lételeme igazán a gépnek ( Trance x e2+ 2022 ). Először úgy gondoltam, hogy eladom a gyárit, de úgy döntöttem, hogy városban tili-toli, elugrani a 625-el fogok és távolabbi menetekre bepattintom a 800-ast. Ez esetben nem kell 10-20-30%-okat rátölteni.[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
sebgutkopf #7964 üzenetére
Én közben teszteltem a 800Wh akkut terepen. Arányosan többet tudok megtenni vele.
Szerintem jobban megéri a Giant ENERGYPAK PLUS kiegészítő akkumulátornál, ami 200 Wh-át tud közel 200e Ft-ért + szerelő kit 50e. Igaz ez 340e Ft-ból állt meg, de megmaradt a kulacs helye és nincs kiálló betáp kábel menet közben.
625Wh 1300m szint 62 km ( 100w és 175w rásegítés, ritkán 250w, nem használt 400w )
800Wh 1400m szint 78 km ( ugyanaz )
Tervezek majd olyan kirándulást is, amikor a bringa táskámban viszem magammal az egyiket.
Városban alkalmanként 5-10%-os merítésekre a 625-öst, a nagy túrákra a 800-ast használom.
Maxxis Assegai elöl szeret csúszkálni a poros erdei utakon. Pereceltem is egy kicsit egy vízmosott üregben 2 hete. Lecsúszott a földes peremről.
Dissector hátul jól teljesít! A legnagyobb sarakból is kitolt eddig[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
yle_greg #7979 üzenetére
2 hete én is megcsúsztam és a sípcsontom külső részére borultam kb. 15 km/h sebességgel. Ennek ellenére nagyon beütöttem, még 5 km volt haza, aztán úgy bedagadt, mint a kilós kenyér
Azonnal jég, majd lioton gél, detralex, fásli. A futótempóm még nem a régi, de alakulok így 10 nap után.
Van nekem egy Intersportos Genesis Theseus bringám is ( 20 éve vettem, de az állandó deffekt miatt már nem viszem terepre, csak betonos erdei utakra ).
Április közepén kipróbáltam milyen edzettséget is adott a futás + e-bike páros. Egész jól kiépített. Elvittem egy körre a sima gépet ( elnézést off itt )
112 km 5 óra 20 perc 1400m szint fel és le ( ez közel 21-es átlag ). Sima pedál. Kb. hasonló szinten fáradtam el, mint e-bike esetében fele ennyi km alatt ugyanennyi szinttel. Ezzel csak arra szeretnék kilyukadni, hogy az e-bike minden edzés formára kiváló gép. Legyen szó laza alapozásról vagy brutális intervallum edzésről vagy maximum pulzuszóna edzésrőlLehet felfelé tekerni 5-tel, de közel 20-25-tel is
Most a mindenféle boxokat vegyük ki a képből...
Apuka sorstársaim pedig tudják miről beszélek ha azt mondom, hogy van max. 2 óra aztán jelenés vanSzóval erre a helyzetre is megadja a nagy távolságot az e-bike
Azért a hatótáv elég jól belőhető! Én már 4-5 km pontosságra tudom előre meddig elég a 625-ös akku szinttől függ.
Babakocsi utánfutó zabálja maxon az tuti -20% hatótáv, de 40 km-ig ki lehet mozgatni a gyerekeket. 1000m feletti szinttel 48-62 km a max., amit ki tudtam tekerni, de sokszor mentem 100w körüli módosított Tour módban ( 125-ről vettem le ).
Jelenleg már azon az állásponton vagyok, hogy nem is kell piszkálni. Jó a gyári 75w eco és 125w tour.[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
yle_greg #7991 üzenetére
Volt már olyan domb, ahol max. rásegítés 400w és 85Nm mellett közel voltam hozzá, hogy leszálljak és toljam. Sőt van egy gyökeres domb a Zengő kilátó felé, ahol még a walking assist funkciót is nyomtam, mint a csengőt. 97 kg körül vagyok + a 28 kg-os gép megizzasztott
Végén már görcsölt az ujjam és a combom a tolástól
Csajozógép ez jóÉn max. őzeket és szarvasokat látok menet közben. Alig mennek félre. Vettem egy bringa kürtöt, de még az sem segít. Próbaképpen egy 20w hangszóró is teszt alá került az sem segített. Majd vittem egy 50w-os közel 4kg-os cuccot a senki földjére ( na arra félrementek ), de ez nem megoldás, marad kiabálás
Sajnos amióta kipróbáltam a komolyabb technikát, nem tetszik a régi mtb-om. Az is a szívemhez nőtt pedig az évtizedek alatt, de ez rugózás, fékek és ami brutálisan hihetetlen számomra úttartás, amit a giant nyújt. Ez nem pattog el sehová, úgy fogja a talajt, mintha oda lenne ragasztva.
Egy időben játszottam a nyomatékkal is 85-ről levettem 70-re eco módban és a gyári 75w-ot 50w-ra csökkentettem, na ez a beállítás kb. semmit nem ért, már nem is e-bike kategória.[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
válasz
yle_greg #8011 üzenetére
Ha jársz Aldi/Lidl párosba, akkor ott is ki lehet fogni 2e körül. Pár hete épp egy fekete bringa boxert vettem. Van egy fehér bringa fecském is, de csak akkor használom ha saját magam mosom, mert lehetnek meglepetések egy hosszú kaland után
Erre jön a rövid bringás, amit csak városban vagy betonos körön húzok fel. Terepen még 30 fokban is hosszú nadrág + a belógó vadrózsa miatt hosszú felső ( letépi a karodról a bőrt ).
Télen -7-ben is kimentem a kantáros betétes nadrágban ( azt is a fenti boltokban vettem ).
Bringa esőnadrág is tuti, de abban csak futok.
A -7-ben tekeréshez kötelező a téli bringa kesztyű és nem árt egy melegítő zselé a cipő orrába
Ilyen hidegben az akku kapacitása is csökken kb. 5-10% között. Lehet kapni védőhuzatot a vázra ( még nem próbáltam ). -
LanyUs
senior tag
válasz
Sirandrish #8026 üzenetére
VOLspeed, SpeedBox vagy gyárilag 45-ig állítható géppel simán áll az elképzelésed. Ott azért vannak jelentős szintek is, ha ebben a 40 km-ben már van legalább 500m szint fel és le, akkor sokat nyersz időben és élvezetben is, de az edzésed ugyanolyan hatékony. Nekem az összes keményebb 3 órás tekerés után izomlázam van. Futás ide vagy oda...
-
LanyUs
senior tag
válasz
Sirandrish #8036 üzenetére
Ha idén már nincs tervben, akkor hátha szerencséd lesz és idén is csinál a Kalobike 50%-os akciót, mint tavaly novemberben. A bb fórumnak hála sokan lecsaptak akkor egy bringára ( köztük én is ). Annyi, hogy én nem értek az alkatrészekhez, ezért a munkatársam ajánlását vettem ( ő már bejárta az "utat" ). Vagy fekete pénteken talán 30% stb. 1,8-2 millió esetén már az is sokat számít.
-
LanyUs
senior tag
válasz
Sirandrish #8038 üzenetére
Volt is bennem bizonytalanság! Itt a fórumon minden tételnek utána szoktam nézni, hogy mi az aktuális bb. Legyen az tv, számítógép alkatrész, telefon stb. Aztán hozzak hirtelen döntést 1 milláról? Azt se tudom melyik alkatrész hol áll, szóval 100%ig rábíztam magam a munkatársamra. Eredetileg egy "olcsóbb" modellt néztem ki eredeti áron 1,4m / 2 -> akcióban 700e lett volna. Évek óta nézegettem az ő által ajánlott használt gépeket, de 1 millió körül voltak a köves/dombos terepre valók. Sajnáltam rá, szívtam a fogam, így nem vettem meg... Ha nincs ez akció valószínűleg soha nem is veszem meg. A feleségemmel is megvívtam a csatát ( ő is sokallta ). Szóval nem ment ez annyira simán még féláron sem
-
LanyUs
senior tag
válasz
sebgutkopf #8079 üzenetére
Jogos! Köszönöm a helyesbítést!
Nem állt össze nekem ez fejben, hogy wattot szabályzok, de a leírásban mindenhol azt olvasom, hogy a lábam erejének 400%-a
Egyszer sem vettem észre, hogy százalékot ír
Van egy 17 km hosszú szintes szegmens egy betonos erdei úton, combom szénné égettem rajta max. rásegítéssel, de lemaradtam 20 másodperccel. Oda még visszanézek
A ereszkedésnél jobban odafigyelek majd a súlypontraHa már szóba került a pedál! A gyári csak a talpam feléig ér, többször csúszott már le felfelé izommunka közben, ami elég rosszul esett. Szerintem egy hulladék. Le kellene cserélnem normálisabbra ( csak taposó ).
Ui.: hoppá meg is van a megoldás arra kérdésre, hogy miért nem húz jobban a gép 4-es és 5-ös fokozat között! Mert csak százalékot állítok és 250% esetén is kitekerem a max. 650w-ot, ezért hiába tolom feljebb, hogy még többet szeretnék ( a kis telhetetlen ), már limiten megy a verda!
[ Szerkesztve ]
-
LanyUs
senior tag
BBB BCH-12E eBike 12 sebességes lánc 450 km 0,45% a "nyúlás". 21e Ft-ért az egyik legrosszabb ár/hatékonyság. Max. 100 km van már csak benne.
-
LanyUs
senior tag
Ma épp mentem hasonló szakaszon, de még ez is elmarad a te kérésedtől
( igaz faágas, göröngyös földes úton ) 400m volt benne 60m szint. Paramétereim is hasonlóak ( 192/97 ). Edzettségem jó, de itt a pulzusom 170 felett járt 250%-os rásegítés mellett is ( maxom 185 ). Végül is lehet nevezni zökkenőmentesnek, de megdolgoztat rendesen
85Nm ide vagy oda...
-
LanyUs
senior tag
Érdekes ez a kalkulátor is [link] Dombos terepre állítva 750w MTB Eco 99 km, a Turbo 55 km. Gyakorlati tapasztalatom az, hogy nincs a kettő között kétszeres diffi. 625-ös akkuval 10-15 km a plusz, amit ad, tehát 50 km helyett 60-65 km 1300-1400m szinttel.
Én van, hogy speed körre megyek betonon vagy terepen is. Otthon felteszem turbóra és le se szállok a pedálról 2 órán keresztül. Hasítok árkon-bokron, ami a csövön kifér! Ilyen 2 órás menetek után még turbo mellett is izomlázam lesz, ellenben az élmény, amit ad
Új hozzászólás Aktív témák
lo Bevezetés az e-bike-ok, a pedelec-ek, a tuning pedelec-ek és az S-pedelec-ek titkos világába.
- Gigabyte 1080 & i5 7500 kategória váltás miatt eladó
- Eladó ITX Konfig I7-10700F 16GB DDR4 1TB M2 SSD RTX3060 12GB Lian Li Q37!
- iPad Pro 12.9" 256GB Wi-Fi + Cellular Space Grey MHR63HC/A + Pencil 2 + Magic Keyboard garanciális
- Endless Ocean Luminous Nintendo Switch játék
- GAMER PC! Ryzen 5500 / RX 6600 / 16GB 3600MHz / 500GB SSD / A520!