- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- Fotók, videók mobillal
- MIUI / HyperOS topik
- Franciaországban nyit a Honor 200 Lite
- Világító alma helyett világító tok és szíj az almákra
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Na, még egyszer, csak ezúttal OnePlus Open néven
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Watch7-tel debütálhat a Samsung vércukormérője
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
it Küszködik az EV-kölcsönzés miatt a Hertz Global, még több EV-t adnak el.
-
Olcsó 5G-s ajánlatot nyújt a Realme Indiának
ma Megérkezett a Realme C65 5G, az első készülék a MediaTek Dimensity 6300-zal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
doc
nagyúr
Huhh, mennyit irtatok
En eppen kulfoldon vagyok, szoval valaszolni csak modjaval tudok, de azert igyekszem reagalni erre-arra.- koltsegek: a jelenlegi, cikkben emlitett dizel kisauto valamivel tobb mint egy eve van meg, nagyjabol olyan 30 ezer km-t tettem bele ezalatt, a koltsegeket is ez alapjan szamoltam. Nagyon nagy kiadasok biztos nem maradtak ki. Biztositast meg teljesitmenyadot tenyleg nem szamoltam (siman elfelejtettem ), de ezek eleg elenyeszo osszegek km-re vetitve, raadasul ha jol tudom, elektromos motorra is kell oket fizetni, szoval nem jelent szamottevo kulonbseget. az auto fogyasztasa TENYLEG 4.5 korul van (ha rendesen taposom, akkor meg tud enni 4.6-4.7-et is, de tankoltam mar 4.2 alatti fogyasztasra is 100 km-en, szoval a 4.5 gyakorlati, mert atlag)
- az ara valoban nem filleres, de az elektromos jarmuvek egyelore nagyon dragak. Es a forgalmazo szerint van esely komoly arcsokkenesre, remeljuk osszejon
- az akksi cseret azert nem szamoltam bele, mert a cikkben szamolgatott 10 ev vegere a benzines motorral szembeni elonye visszatermeli a teljes motor arat, vagyis ha 10 ev mulva meg tudja a szukseges tavot, akkor akar kukaba is dobhato az egesz motor, igy is jol jartam az elektromos autok tapasztalatai alapjan azert eleg sokaig hasznalhato marad egy akkupakk, bar teljesitmenycsokkenes az nyilvan varhato a vege fele
- a karosanyagkibocsatas valoban nulla, de sokak szerint az akku gyartasi technologiaja miatt rengeteg CO2-t termel, es osszessegeben nem kornyezetkimelobb (jelenleg) mint a belso egesu motorral hajtott jarmu. ezt illetoen igazsagot tenni nem tudok, igy ezt nem merem szempontkent venni, nekem azt sugja a jozan esz hogy csak jobb ha nem fustol, mint ha igen, ennyi
- 'rangatast'egyaltalan nem ereztem, nagyon kultraltan engedi a nyomatekot a hajtaslancra, gondolom ezert is annyira light az allo helyzetbol indulas
- jogos a reklamacio, valoban rakhattam volna be sok kepet. ezek hianyara az egyetlen mentsegem hogy csak kesobb jutott eszembe megirni ezt a cikket, siman kivancsisagbol mentem el tesztvezetni -
doc
nagyúr
A meglévő motor mindenképpen marad, nem csere, hanem "flottabovites" az opció :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Rossz üzlet az EV-kölcsönzés
- Motorola Moto G24 Power - hol van az erő?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Gitáros topic
- Xbox tulajok OFF topicja
- Fizika topic
- Milyen switch-et vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
- További aktív témák...
- LG NanoCell 55NANO766QA Halvány píxel csík
- Philips 58PUS8545/12 1 ÉV GARANCIA Játék üzemmód
- Tyű-ha! HP EliteBook 850 G7 Fémházas Szuper Strapabíró Laptop 15,6" -65% i7-10610U 32/512 FHD HUN
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5