- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Mobil flották
- Huawei Mate 20 Pro - a mindenit!
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 11 - népalma
Hirdetés
-
Új gyártástechnológiai útitervvel állt elő a TSMC
ph 2027-re érkezhet meg a vállalat 1,6 nm-es eljárása, de a sztárok inkább az olcsóbb node-ok lesznek.
-
Robotkart irányított a majom a kínai Neuralink agyi chipjével
it A mindezt lehetővé tévő Neucybert a Neuralink kínai riválisa, a Beijing Xinzhida Neurotechnology fejlesztette ki.
-
Lenovo Essential Wireless Combo
lo Lehet-e egy billentyűzet karcsú, elegáns és különleges? A Lenovo bebizonyította, hogy igen, de bosszantó is :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
mjani1172
addikt
válasz #16820480 #30 üzenetére
Vesznek 5 év garit a Ducatora (ahogy én is az enyémekre) és ennyi. Egyébként a Ducatok meglepően jók.
5 év múlva meg elengedik a kezét. Ha még km sincs benne akkorvjó árat kap érte. A 13 millió különbség sosem térül meg, ez nem Tesla hogy mutogatni lehessen.,haszonjármű. -
mjani1172
addikt
válasz #16820480 #34 üzenetére
Nem kell.
Én (és nagyon sokan mások) úgy gondolkodunk, hogy csak addig jó egy autó amíg nincs vele gond, rossz autóval nem tudsz tervezni.
Ezért van hogy pl a németek is hamar lecserélik az autót,nem akarnak vele kinlódni.
Mondjuk a Ducato jó példa, 5 évig gari, nincs szervízre gond, csak üzemanyag.
Ha egy fuvarozónál 5 év alatt nem termeli ki az árát, akkor az szvsz gond.
De persze ez nem kötelező.