- Itt az első kép a 2024-es Nokia 3210-ről
- DIGI Mobil
- Digitális detox a Nokiától
- Milyen okostelefont vegyek?
- OnePlus 7 - magabiztos folytatás
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Azonnali mobilos kérdések órája
Hirdetés
-
Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
lo Némi autóipari kitekintés után egy középkategóriás autót mutatok be, ami az észszerűség műhelyében készül.
-
Friss traileren a Commandos Origins
gp A játék elvileg idén debütál, első naptól elérhető lesz Game Pass előfizetők számára.
-
Piacvezető tandem OLED panellel érkezik az iPad Pro
ma Sokat kellett várni az első OLED képernyős Apple táblagépre, állítólag megérte.
Új hozzászólás Aktív témák
-
hangyász2
aktív tag
Hát persze, mert egy az egyben minden gyártó be fogja nyelni a nyereséget, mert az árverseny olyan pici. Akinek meg épp nem kell új gyorstöltő, kevesebbet fog fizetni annál a gyártónál, aki nem nyeli le a hasznot, vagy fordítva nézve, akinek eddig nem kellett volna új töltő, az is kifizette újra. Nyilván részletes tanulmány kellene az elemzéshez, de erős a gyanúm a tanulmányaim alapján, hogy inkább jobban fogunk járni, mint rosszul. A környezet, és azaz mi is meg duplán jobban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Budapest és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Toyota topik
- Automata kávégépek
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
- Napelem
- Mini-ITX
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- VADIÚJ, BONTATLAN! Mac Mini M2 8GB 256GB
- i7 7700K////1070 TI///16GB
- ASUS ZENBOOK 13 UX333FA - 13,3"FHD IPS - i5-8265U - 8GB - 512GB SSD - Win11 - Magyar
- Playstation 5 Drive Edition 825GB (CFI-1216A), 2025.11.03-ig gyári garanciával, Bp-i üzletből eladó
- Lüm-tec m85 Svájci szerkezetű Amerikai microbrand